Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere som bor i Oslo eller andre steder der den første snøen kom i natt.

Hva følte du da du tittet ut vinduet i dag tidlig?

Glad, spent, sur, stressa eller hva som helst?

Jeg ble overrasket over den barnlig kriblende følelsen jeg fikk. Har gruet meg til vinteren, men da jeg fikk se den hvite verdenen var det en positiv opplevelse likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte bare uff... Ikke har vi fått rydda vekk hagemøbler, ikke hadde vi skifta dekk på begge bilene..Ingenting var klart til vinteren.. I dag er det 5minus og snø.... Nei, jeg liker ikke dette..

Skrevet

Snø er fint! :)

Blir ikke alltid glad av snø, men den første snøen er litt magisk, synes jeg.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg fikk litt sjokk når jeg så ut av vinduet, for jeg var overhodet ikke forberedt på snø.

Pent er det jo, men jeg håper den forvinner i løpet av dagen likevel. Blir bare ekstra med styr når det er snø.

Skrevet

Superheldige dere som har fått snø i dag, venter i spenning enda her! :omg:

Skrevet

Jeg ble faktisk kjempeglad :)

Gleda meg til å sette meg i bilen som vi skifta dekk på for to-tre uker siden. Ta det pent og rolig på vei til jobb og høre på radioen og le av alle som hadde kjørt ut.

Jeg pleier ikke å bli glad for snøen, men den gir meg ett tegn på at jul nærmer seg, og jeg gleder meg til jul. Også er det så fint og lyst når snøen kommer. Bare synd regnet kommer i kveld.

Gjest postsekk
Skrevet

Ble litt satt ut. Gleder meg ikke til våt gjørme de neste 5 månedene :(

Skrevet

Åh... Jeg også vil ha snø!

Det er jo så koselig. Men litt kjedeig når det blir slafsete og vått.

Det snødde litt i går morres her men det la seg ikke :(

Skrevet

Jeg ble litt oppgitt! :ler:

Vi diskuterte i går kveld om vi burde legge om til vinterdekk i går kveld siden det var såpass kaldt, og det var meldt nedbør...

Men etter en konsultasjon med værkartet, fant vi ut at vi kunne vente til helga, siden det (ifølge dem) skulle være ca 4 plussgrader og regn klokken 6 i dag tidlig.

Det ble et kjapt dekkskifte her på morgenkvisten kan man si... :skratte:

Men, jeg elsker jeg snø, og er glad den første snøen har kommet så tidlig... da får vi kanskje en hvit vinter i år, og det har jeg savnet. :sjenert:

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Jeg syns det var veldig koselig :) Nesten litt magisk, som noen sier :rødme:

Skrevet
Men, jeg elsker jeg snø, og er glad den første snøen har kommet så tidlig... da får vi kanskje en hvit vinter i år, og det har jeg savnet. :sjenert:

Hørte på radioen tidligere i dag at det kunne se ut til å bli en grå jul, men hvitt til nyttår.

Skrevet

Jeg tenkte "flaks vi fikk ved i går - som vi ryddet opp med en gang. Men har vi noe annet ute som ikke burde være der? Nei! Flaks".

Skrevet

Jeg fikk litt panikk og følte jeg hadde enormt mye ekstra å gjøre før vi kunne komme oss avgårde, noe jeg ikke hadde satt av tid til. Votter, vinterdresser, varme luer, halser, ulltøy osv som barna måtte ha med på skole og barnehage. Ante jo ikke hvor noe var. Men når jeg kom hjem igjen litt senere og faktisk tok meg tid til å se rundt meg så var det ganske deilig med snø, det ser så fredelig ut!

Skrevet

Vel siden det er bursdagen min i dag så var dette bare enda mer positivt. Tok bussen til jobben i dag til tross for kaoset, folk er alltid idioter første snødag.

Skrevet (endret)

Jeg ble skikkelig oppgitt! Sønnen min skulle ha uteskole i dag, og det begynte å snø 1 time etter at han hadde dratt på skolen, noe jeg ikke hadde regnet med skulle skje. Heldigvis hadde han foret regnbukse på skolen..

Det er også skikkelig glatt her nå, og snøen bare laver ned. Hater drittsnøen!

Den kan komme 22. desember og bli borte 2. januar synes jeg.

Endret av mia83
Gjest Gjest_sol_*
Skrevet

Jeg elsker snø og var ikke forberedt på det. Så jeg ble glad :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...