lalala Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hei folkens I dag som det har begynt å snø i Oslo (og sikkert andre steder i landet òg), så har jeg fått litt julestemning. Har noen andre det også? I går var jeg på et kjøpesenter og så en interiørbutikk som var fylt opp til randen med juleeffekter. Det var sånn at man nesten ikke turte å gå inn i butikken, fordi det var så mye der. Utenfor den lille butikken var det store nisser og what not. Hva mener dere om dette? Jeg synes det er tidlig, og mener det skulle begynt siste helgen i november. Men allikevel synes jeg det er ok, fordi hvis alt skulle ha kommet i starten av desember, så ville alt veldig fort blitt utsolgt, og vi ville tilslutt blitt desperate. Det er jo greit å hamstre i god tid. Men allikevel mister jeg litt av gleden til å glede meg til jul når alt kommer frem nå!
øyenstikker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 jeg syns det skulle vært lovpåøagt at det ikke skulle selges julestæsj før advendt jeg. Kjøper vi mer bare for at det kommer tidlig? Jeg kjøper det jeg har planlagt, uavhengig av om det kommer tidlig i butikken..
lalala Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Kan godt være vi kjøper mer og ting vi egentlig ikke trenger. Men uansett, det sier seg litt selv kanskje, hvis alt kommer første helgen i desember så vil mye være utsolgt i løpet av midten av desember. Men uansett, jeg er mest for at det skal kommer i advendt ja
Kari-Kari Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg synnes det er kjempe fint med julepynt i butikkene nå i oktober! Det beste med hele jula er å glede seg til jul, jo lengre jo bedre! Har dessuten bare 6 dager fri fra no til jul og bare 2 dager av disse er i desember, så for meg er det veldig praktisk at jeg kan handle til jul i oktober/november
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå