Gjest Gjest_sjanten_* Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 For tiden har jeg en HP laptop. Kjenner litt til Mac, men ikke så mye. Trenger meg ny maskin, og har fått et veldi bra tilbud på en MacBook Pro. Så det jeg lurer på er hva som er fordeler og bakdeler med å gå over til Mac.... Det jeg stort sett bruker maskinen til, er å surfe på nett, litt bilder, word, excel, spiller litt spill på nett, musikk, mail.... Er takknemlig for alle innspill.. Sjanten
Paibunn Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Viss det bare er sånne ting trenger du egentlig ikke mac. Jeg har selv mac fordi jeg på skolen redigerte en del bilder og film osv. En mac er jo fin å se på, men jeg syns det er unødvendig å bruke mer penger enn nødvendig viss du klarer deg like bra med en pc
Gjest Gjest_sjanten_* Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 D at d koster litt mer er ikke noe problem.. Lurte vel egentli bare på om det er noen bakdeler. Har hørt at d er en del spill man ikke får bruke på Mac, men d gjør ikke meg noe. Og med tanke på virus er jo Mac mye sikrere...
henine Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg hadde absolutt gått over til mac. Jeg har nå selv en HP. Men om jeg hadde hatt muligheten hadde jeg kjøpt en mac pro. Mac har mye å by på, synes det er lettere meny. Den er også bedre å spille på, den har også gode bildeprogrammer. Når det gjelder surfing, word og excel tror jeg ikke det er mye forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå