Gå til innhold

Skobokser/esker

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en noenlunde ok måte å oppbevare skoene jeg ikke bruker hele tiden på, og leter derfor etter skobokser. Har sett noen på Bokllubbens sider, men de hadde trykk på, jeg vil ha noen helt enkle, gjennomsiktige. Tips,anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den første butikken aner jeg ingenting om, regner med at den er i Oslo. IKEA har ikke, og vil ikke ha skoposer.

Vurderer nå i nødens stund en sånn sko-organiserer-greie man henger på døren. Ikke vakkert, men slipper sko hulter til bulter på gulvet i klesskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
www.theclearbox.com :)

Forsøker å komme meg inn på denne shopen, men når jeg trykker på Norge p¨å kartet får jeg bare opp en mulighet til å sende mail til firmaet. Noen som får det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøker å komme meg inn på denne shopen, men når jeg trykker på Norge p¨å kartet får jeg bare opp en mulighet til å sende mail til firmaet. Noen som får det til?

samme skjedde meg. jeg har imidlertid vært inne på siden tidligere, og da funket alt som det skulle. du sende en e-post da så blir de klar over problemet, evnt vente et par dager så funker det sikkert :) husker ikke helt prisen, men de var iallefall uten skrift. i tillegg kan man velge farge, også helt blanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sendte en mail, og det som har skjedd er at de ikke har en norsk forhandler lenger. Nå må man bestille fra England, og det kommer porto på rundt 90 pund selv for små bestillinger i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må man bestille fra England, og det kommer porto på rundt 90 pund selv for små bestillinger i tillegg.

90 PUND I PORTO???? helt sinnsykt, kan da ikke være riktig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, liten feil, minimumsporto er skarve 80 pund...så kommer det 4 pund ekstra pr kg eller noe slikt.

La oss ikke glemme at en må betale moms av de 80 pundene, i tillegg til varenes verdi.

Tenk, om jeg bare hadde bestilt da jeg så siden for noen uker siden ville jeg fått det uten problemer og store kostnader! Men da hadde jeg ikke penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg så slike esker idag i en jernvarebutikk rett over zara i bogstadveien. kostet 250 kr for 4 stk. de var blanke, men det var noe motiv på dem (tegnet et bilde av en sko).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...