Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skal til Oslo på lørdag og bo på et hotell i Karl Johan. Jeg trenger et par skikkelige BHer som passer MEG. Jeg er ikke flink til å måle hva som er min str, så dette må jeg få hjelp til. Hvor kan jeg gå? Gjerne et sted det ikke er veldig dyrt. Takker så mye for tips.
*Enigma* Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skal til Oslo på lørdag og bo på et hotell i Karl Johan. Jeg trenger et par skikkelige BHer som passer MEG. Jeg er ikke flink til å måle hva som er min str, så dette må jeg få hjelp til. Hvor kan jeg gå? Gjerne et sted det ikke er veldig dyrt. Takker så mye for tips. La Senza, ganske sikker på at det ligger i Kongens gate.
Bex Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Tja, er ikke sikker på at jeg vil anbefaler La Senza. De har ikke store cup-størrelser (jeg trenger 65G, så får ikke der) Og er mye ekstrahjelper der, har jeg fått inntrykk av når jeg har vært innom. Hopp på 37-bussen noen stopp (fra Apotekergata til Stensberggata) rett der du går av ligger LaLina, Norges beste undertøysbutikk! Du kan evt gå dit også, og det tar vel en ca ti min hver vei. På Oslo City ligger Change. Litt mindre utvalg, men hyggelig og flink betjening, og går opp i størrelser.
Opal Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg handlet tre bher på LaZensa på Byporten, og de passet bra, men det var dårlig med hjelp i den butikken. Hun hjalp meg å finne frem bhene, men under prøving måtte jeg klare meg helt selv, heldigvis tok jeg med flere størrelser, så jeg fant selv ut hva som passet (og hva jeg skulle se etter). Bruker 70E.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Dra til Aker Brygge, men ikke på lørdag. Damen der kan alt! (men hun er litt spesiell da...)
Timeglasset Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 LaLina! Der får du god hjelp. http://www.lalina.no/
Bex Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Dra til Aker Brygge, men ikke på lørdag. Damen der kan alt! (men hun er litt spesiell da...) Litt rar?? Veldig rar! Da hun innså at hun ikke førte størrelsen min, begynte hun å hele og dra i den jeg hadde på meg (helt ny, og helt perfekt fit fra Bravissimo) og mente den var både for trang og stor cup. Ville ha på meg 80D (bruker som nevnt 65G...) da det var det hun hadde i rødt, som var fargen jeg spurte etter... Så ville nok ikke gått til henne uten at jeg var sikker på egen størrelse. For butikken har mye fint
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Det er helt åpenbart at man opplever forskjellig. På Aker Brygge har jeg aldri fått lov til å kjøpe noe som ikke var min størrelse. Om hun ikke hadde, måtte jeg gå tomhendt.. På LaLina derimot har jeg aldri fått noe hjelp spesiell hjelp overhodet. -Men jeg har gått fra den butikken og følt meg både dum og sur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå