Tigerlilje Skrevet 13. juni 2003 #1 Del Skrevet 13. juni 2003 Er så rart å tenke på at neste gang jeg skal sove sammen med min kjære, så er vi gift.. Har overraskende få nerver, men de kommer vel. Andre som har erfaring, som kunne tenke seg å dele litt om det siste døgnet med meg.. Er redd jeg slapper av for mye, og får meg en smell imorra tidlig hvis jeg kommer på noe jeg skulle ha gjort, men har glemt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 13. juni 2003 #2 Del Skrevet 13. juni 2003 Lykke til :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuupi Skrevet 13. juni 2003 #3 Del Skrevet 13. juni 2003 LYKKE TIL MED DAGEN I MORGEN OG FREMTIDEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 13. juni 2003 #4 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg hadde så og si ingen nerver dagen før bryllupet, men så var dagen hektisk også! Du skal være kjempeglad for at du fortsatt er rolig og bare nyt resten av kvelden! La være å tenke på alt du tror du kanskje har glemt, fokuser heller på hva som skal skje og ikke tenkt på detaljene. Nyt tiden hos frisøren og timene frem til vielsen, det er en god følelse å vente på at det store øyeblikket skal komme! Vil ønske deg riktig lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MIKKELBRUD Skrevet 13. juni 2003 #5 Del Skrevet 13. juni 2003 Hjertelig til lykke med dagen i morgen, og bare vær glad for at du er såpass rolig, det hjelper ingenting å ha nervene på høygir :D Ønsker dere alt det beste for morgendagen og fremtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 13. juni 2003 #6 Del Skrevet 13. juni 2003 Hjertelig til lykke med dagen! Jeg var kjemperolig både dagen før bryllupet og hele formiddagen på bryllupsdagen - til ca. 5 min før jeg skulle gå opp kirkegulvet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Meta Skrevet 13. juni 2003 #7 Del Skrevet 13. juni 2003 Ta det med ro. Det du eventuelt har glemt nå, får du ikke gjort så mye med allikevel og det er HELT sikkert ikke viktig uansett.. Det var ihvertfall det jeg tenkte og det funka fint Det er jo ikke noe poeng å bekymre seg for noe en allikevel ikke kan gjøre noe med! Jeg var også veldig lite nervøs. Det er jo bare venner og familie som kommer og de vil kun ditt beste uansett og det er ingenting å være engstelig for. Lykke til med morgendagen og nyt den. Det er en utrolig spesiell og deilig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 13. juni 2003 #8 Del Skrevet 13. juni 2003 Lykke til med morgendagen!!! :D I og med at du ikke har nerver nå, kan det jo være at det pipler frem noen rett før du skal gå opp kirkegulvet, men er du heldig slipper du helt unna!! Nyt ihvertfall morgendagen så godt du kan, det blir nok en kjempedag uansett nerver eller ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 13. juni 2003 #9 Del Skrevet 13. juni 2003 Masse lykke til! Jeg fikk tips fra en kollega som giftet seg på lørdag om å skrive liste med ALT som måtte huskes på - ned til minste detalj. Hun gjorde det, og stresset ikke. Men det er litt sent å komme med et sånt tips nå, da, så jeg sier bare: Slapp av, nyt timene og kos deg - og LYKKE TIL I MORGEN! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 13. juni 2003 #10 Del Skrevet 13. juni 2003 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 13. juni 2003 #11 Del Skrevet 13. juni 2003 Ha en kjempeflott dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 14. juni 2003 #12 Del Skrevet 14. juni 2003 Lykke til med dagen deres, den blir sikkert kjempebra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 14. juni 2003 #13 Del Skrevet 14. juni 2003 Gratulerer så masse med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 14. juni 2003 #14 Del Skrevet 14. juni 2003 Gratulerer! Nå sitter sikkert mange hos frisør el.l.. Håper ikke sommerfuglene tar knekken på dere Nyt dagen og kos dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. juni 2003 #15 Del Skrevet 14. juni 2003 Gratulerer med dagen!!! Håper du koser deg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. juni 2003 #16 Del Skrevet 14. juni 2003 50 uker igjen for mitt vedkommende men jeg synes jeg kan kjenne sommerfuglene deres allikevel..... Lykke til alle sammen idag, og hold fast i følelsene som kommer slik at dere kan kjenne på dem siden.... La tårene trille........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlilje Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 17. juni 2003 Tusen takk for alle gode råd og lykkeønskninger. Jeg fikk dessverre ikke skrevet noe svar før nå.. Frisøren sa hun trodde jeg var den roligste bruden hun noen gang hadde stelt. Jeg tror rett og slett jeg var så overveldet av tanken på at jeg skulle gifte meg, at jeg rett og slett ikke hadde plass til nervøsitet. Kjente det litt i magen da pappa kom for å hente meg, og ikke klarte å snakke..Var veldig spent da jeg sto utenfor kirka, men alt var bare helt nydelig... Jeg svever ennå, men idag skal jeg på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå