Gjest Ida! Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Huff huff! Nå har jeg vert såååå flink i 10 uker, spist 1300-1600 kalorier daglig, trent mye og gått ned 5 kilo! Fra 65 til 60! Men de siste tre dagene har jeg fått en skikkelig sprekk! Har spist ca 2500-3000 kalorier både i dag, i går og på søndag! (var også ute lørdag å fikk i meg noen usunne drinker) har ikke klart å stoppe, vert utrolig fysen og i tillegg kjempe stressa! bare hatt lyst på sukker! Men hva skjer med kroppen min nå? er alt ødelagt? Tør ikke veie meg! Føler meg oppblåst og har sikkert gått opp igjen alle de 5 kiloene merker magen er myyyye større! Jeg som endelig begynte å bli fornøyd med kroppen min! Hilsen sint og lei seg!
Jane F. Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 om det bare er tre dager så kan det nok ikke være så farlig. Bare du kommer deg på rett bane igjen
Gjest Ida! Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Takk! Håper det, har vert flink i dag! satser på det bare ga en ekstra kick i forbrenninga mi... hehe! :D
Whitechick Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Når du i det hele tatt klarer å spise 2500 - 3000 kcal så spiser du feil ass.. Regner med at du ikke har drukket alkohol tre dager på rad slik at det har gått så mye.. Prøv å spis mer proteiner så får du ikke sukkersug/matsug..
Fluffie Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Du kan ta det helt med ro! Kroppen klarer seg fint.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Huff huff! Nå har jeg vert såååå flink i 10 uker, spist 1300-1600 kalorier daglig, trent mye og gått ned 5 kilo! Fra 65 til 60! Men de siste tre dagene har jeg fått en skikkelig sprekk! Har spist ca 2500-3000 kalorier både i dag, i går og på søndag! (var også ute lørdag å fikk i meg noen usunne drinker) har ikke klart å stoppe, vert utrolig fysen og i tillegg kjempe stressa! bare hatt lyst på sukker! Men hva skjer med kroppen min nå? er alt ødelagt? Tør ikke veie meg! Føler meg oppblåst og har sikkert gått opp igjen alle de 5 kiloene merker magen er myyyye større! Jeg som endelig begynte å bli fornøyd med kroppen min! Hilsen sint og lei seg! Tenker heller på hvor flink du har vært i 10 uker i stede for å fokusere på de 3 dagene du har sprukket. Da blir det mye enklere å gå tilbake der det slapp Men lurer på hvordan kostholdet ditt har vært en typisk dag i løpet av de 10 ukene? Og hva slags mat har du kuttet ut for å gå ned?
Gjest Ida! Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Takk! Kostholdet mitt har egentlig vert ganske greit tror jeg, knekkebrød, frokostblanding, frukt, yoghurt og sunne middager! Litt godteri & alkohol i helgene, men ikke så mye! Ser jeg har gått opp ett kilo, satser på jeg går ned igjen når jeg kommer på rett kjør Forbrenningen min er vel blitt vant til mindre mat også, skummelt det der!
Gjest Tigress Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Ikkje gløym at det må 9000kcal til for danne eit kilo feitt! Alt er ikkje øydelagt, og noko kan til og med vere utvida glykogenlager, så det er ikkje noko problem. Når eg har gått på diett har eg hatt ein etedag kvar laurdag, og det har funka fint, lettare å ha bra kost i vekene når ein veit det berre er ei veke til neste bolle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå