Nótt Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Overskriften sier seg vel selv. Jeg vurderer å kjøpe denne telefonen, men vil først høre fra dere hva dere synes om den etter å ha brukt den.
Gjest Adrianne Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Jeg har hatt min u900 i ca en mnd., og er stort sett fornøyd med den. Har lest at andre mener den har dårlig lyd og lett får riper i skjerm. Det med lyden har jeg ikke merket noe til. Fungerer helt fint, spør du meg! Når det gjelder riper, så har jeg foreløpig ikke fått noen riper verken i hovedskjerm eller touchpad, men har fått noen småriper på baksiden av tlf. Det er kun ett problem jeg har støtt på, og det er oppsett til wap og mms. Jeg klarer ikke å få telefonen rett konfigurert. Har ringt tele2 flere ganger, og fått tilsendt og nedlastet rett innstillinger, men det vil ikke fungere. Sannsynligvis gjelder dette en instilling på min telefon, slik at dette ikke nødvendigvis blir et problem for andre som kjøper tlf. Noen andre som har vært borti dette problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå