Gå til innhold

Menn behandler meg som jeg er løs

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Sexpjatt er helt klart en form for humor, og den er jeg med på, ellers hadde jeg jo ikke "overlevd"..men det er når absolutt alt skal dreie seg om dette.

Joda, det er mye sexprat rundt omkring. Og noen av historiene dine høres faktisk litt over kanten ut.

Om jeg ikke kan kjenne meg igjen, kan jeg relatere det til medias evinnelige sexmas om kjendiser som viser en halv pupp, om hvordan få x orgasmer, o.l. Det blir så ufattelig kjedelig i perioder.

Men løsningen er den samme. Siden man ikke kan forandre verden, må man selv aktivt koble ut det man ikke liker. Deretter får man oppsøke andre miljøer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som maser om seksuell oppmerksomhet så er det jenter!

Med sminke og klær, med væremåte og oppførsel, i natur og samhandling med andre mennesker, så er det jo bestandig jenta som har "pynta seg", tatt på seg den nye mascaren, blunker med øynene og forteller hvor ensomt det er om kvelden.

Kvinner bruker faktisk tiden sin med å barbere bort hår på leggene, prøve neglelakk for å se om det kommer noen respons, søke seg til gutter for å spørre om innledende konversjoner og deretter klage på tilbakemeldninger?

Hvis det er var sant at kvinner hatet oppmerksomhet fra gutter, bruke da titalls timer hver måned foran speilet?

Hvorfor da være opptatt av hvordan andre oppfatter dem?

Det er helt soleklart at det er kvinnelig hormoner som etterspør "tryggheten" i en travel hverdag, og oser det ikke lang vei at jentene på tråden her ønsker seg alfahingst som kan tilsnakke alle disse vallakene som prøver å røre jenta? En streng og modig mann som feier disse ekle umodne guttene langt fra banen? En kjærlig mannehånd som beskytter disse løse fra disse ville guttene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er litt av poenget, at dette skjer kun mellom meg og menn. Jeg snakker jo på en ordentlig måte med andre kvinner - hvorfor skal ikke det gå an å være like mye "seg selv" og ordentlig med andre menn?

For det er jo ikke sånn at bare fordi en mann har utovertiss og jeg innovertiss, så legitimerer det at det snakkes om, og hentydes til, det mest "private" i alle sammenhenger.

Så problemet er at jeg er møkkelei. Og jeg skriver dette får å lufte min frustrasjon, så jeg ikke går fra å være ei glad jente, til ei sur kjerring.

Jeg skjønner. Du har virkelig fått for mye av "det gode". Men hva med å være med i en seriøs organisasjon med mennesker som engasjerer seg i noe meningsfylt. F.eks. Amnesty eller miljøvern. Der har de vel guttene litt annet fokus kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo, unnskyld meg. men jeg tror nok at amnesty og miljøvern er et utmerket sted for gutter dersom de vil ha seg litt kvinnelig attention.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som maser om seksuell oppmerksomhet så er det jenter!

Med sminke og klær, med væremåte og oppførsel, i natur og samhandling med andre mennesker, så er det jo bestandig jenta som har "pynta seg", tatt på seg den nye mascaren, blunker med øynene og forteller hvor ensomt det er om kvelden.

Kvinner bruker faktisk tiden sin med å barbere bort hår på leggene, prøve neglelakk for å se om det kommer noen respons, søke seg til gutter for å spørre om innledende konversjoner og deretter klage på tilbakemeldninger?

Hvis det er var sant at kvinner hatet oppmerksomhet fra gutter, bruke da titalls timer hver måned foran speilet?

Hvorfor da være opptatt av hvordan andre oppfatter dem?

Det er helt soleklart at det er kvinnelig hormoner som etterspør "tryggheten" i en travel hverdag, og oser det ikke lang vei at jentene på tråden her ønsker seg alfahingst som kan tilsnakke alle disse vallakene som prøver å røre jenta? En streng og modig mann som feier disse ekle umodne guttene langt fra banen? En kjærlig mannehånd som beskytter disse løse fra disse ville guttene?

Waco...er du en mann? Jeg startet tråden, så jeg ber egentlig om tilbakemeldinger på det JEG spør om..og synes ikke du kan blande inn hva andre jenter har skrevet her. Svaret ditt er usaklig.

Du skjærer jenter over en kam - selv om du har møtt jenter som maser om seksuell oppmerksomhet, så har du ikke møtt meg, så du må basere svaret ditt på det jeg forteller deg.

Jeg er snill og god, flink, og ren og pen i klærne. Tilbringer fritida mi ute i naturen, og jobber frivillig med veldedighetsarbeid for barn. Jeg ønsker meg en stor familie, og håper derfor naturlig nok også at jeg en dag møter en god mann.

Mener du, ut fra det jeg sier, at "det oser lang vei at jeg ønsker meg en alfahingst (...) og en kjærlig mannehånd som beskytter "løse meg" fra disse ville guttene"?

Det eneste jeg håper og ber om er at alt for mange menn slutter med å legge sex i alt jeg sier, og i alt jeg gjør. Til det formålet trenger jeg ingen alfahingst til å beskytte "løse meg", men desto mer normal folkeskikk og respekt for medmennesker.

(Og apropos det du sier om at "kvinner bruker faktisk tiden sin med å barbere bort hår på leggene" osv., hva har det med saken å gjøre? Du bruker antakelig tid på å barbere deg i ansiktet, uten at jeg ville behandlet deg dårlig av den grunn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel noe med hvordan sjekkemarkedet og samfunnet er lagt opp. Skal menn få en partner MÅ de prøve seg, i og med at damene nesten aldri tar mot til seg.

Jeg er en av de som er veldig forsiktig med å prøve meg på damer (i frykt for at de skal reagere som du gjør), og dermed blir det til at jeg aldri(!!) har vært i et forhold, selv om jeg er hyggelig, er sporty og har ok utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ikke shaver meg i trynet får jeg en helt annen respons fra damer enn når jeg er helt glattbarbert. Når jeg har litt skjegg har jeg bemerket meg det at kvinner som oftest hviler øynene deres litt lengere og pupillene deres virker litt mer interessert.

Nå er jo en snill og flink og søt jente som driver veledighetsarbeid blant barn brunstmateriale så det holder, men jeg skal ikke vippe meg av pinnen å snakke om slike ting for det.

Det er klart at det er slitsomt med hentydninger hele tiden, at det å være singel skal sees på som man er et enklere offer for andre menneskers lyst.

Hva det kommer av at enkelte jenter får mer seksuell oppmerksomhet enn andre kvinner har kanskje noe med flørtede innstilling å gjøre? Kanskje man sender signaler?

Mange gode spørsmål her er det i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irritert

Det begynner å bli litt vanskelig å diskutere her på KG med den kvinnehatende gjesten som dukker opp på hver eneste jævla tråd og sprer om seg med tåpeligheter og elendig rettskrivning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor mange sexpartnere du har hatt ts?

sånn ca, 50, 100?

Har ikke hatt verken færre eller flere enn det som er normalt for ei jente som har vært i forhold + vært singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som en norsk jente ute etter en gutt på gaten?

Jaja.. tråden ble litt "usaklig" etterhvert.. Jeg avslutter her, takk for mange tilbakemeldinger likevel.

Tjo og hei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

De fleste menn er ikke vant til å ha vakre kvinner rundt seg, og skjuler dermed interessen ved å være vulgære. Hvis du er en superstjerne (vakre jenter med mange beilere), kan det virke som det er håpløst å møte en kar som kan "se" noe mer enn det ytre. Spesielt hvis du satser på byen med alkohol flytende etc. De guttene som er interessert i DEG, møter en mur av skepsis og ender heller opp med å drikke og ha det morro med kompiser, istedenfor å bryte gjennom og vise at de ikke er som "alle andre" :natti:

-kun mine 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kate_*

TS og Angelina.

Vifter med neven, jeg er en til slik!

Jeg trodde det skulle hjelpe da jeg ble eldre, men nå er jeg midt i tredve og får stadig akkurat slik oppmerksomhet. Like singel og like mye "offer" for oppmerksomhet.

Flere av rådene som går igjen her i tråden får jeg også, eller har fått. Kle deg mindre utfordrende, bruk mindre sminke, ta en brystoperasjon osv... For det første, jeg har gått med feber og joggedress for å gå til legen, og da var det en mann som snudde seg etter meg og kræsjet i et skilt.

For det andre, moderering er greit, men jeg er ikke utagerende seksuell, eller prangende.

Så for meg er dette noe som bare er.

Og nei, det er ikke bare hyggelig med oppmerksomhet når man har lyst til å ha en kjæreste, og man kun får seksuell oppmerksomhet.

Jeg kan få meldinger og mail av ekskjærester, eller folk jeg bare har drukket kaffe med. Som er single og horny med direkte forespørsler om sex, og da er jeg den første de tenker på fordi jeg er så sexy... Blæ!

Jeg har blitt bedt om å bytte jobb fordi jeg hadde for sensuell utstråling og det plaget visstnok de mannlige ansatte.

Jeg har blitt tilbudt penger for sex osv osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS og Angelina.

Vifter med neven, jeg er en til slik!

Jeg trodde det skulle hjelpe da jeg ble eldre, men nå er jeg midt i tredve og får stadig akkurat slik oppmerksomhet. Like singel og like mye "offer" for oppmerksomhet.

Flere av rådene som går igjen her i tråden får jeg også, eller har fått. Kle deg mindre utfordrende, bruk mindre sminke, ta en brystoperasjon osv... For det første, jeg har gått med feber og joggedress for å gå til legen, og da var det en mann som snudde seg etter meg og kræsjet i et skilt.

For det andre, moderering er greit, men jeg er ikke utagerende seksuell, eller prangende.

Så for meg er dette noe som bare er.

Og nei, det er ikke bare hyggelig med oppmerksomhet når man har lyst til å ha en kjæreste, og man kun får seksuell oppmerksomhet.

Jeg kan få meldinger og mail av ekskjærester, eller folk jeg bare har drukket kaffe med. Som er single og horny med direkte forespørsler om sex, og da er jeg den første de tenker på fordi jeg er så sexy... Blæ!

Jeg har blitt bedt om å bytte jobb fordi jeg hadde for sensuell utstråling og det plaget visstnok de mannlige ansatte.

Jeg har blitt tilbudt penger for sex osv osv osv...

ok, det som er så kult med sånne forum som dette er å få innblikk i hva skal jeg si..virkeligheten til mange single jenter..(som å være en flue på veggen under et jente-vorspiel.. :foto: )..

Til Kate,

Tror for sånne som deg, så kan det være lurt å se etter karer i alternative fora. Så om du f.eks har spesielle hobby/interesser, så se litt innenfor der. Da har dere ihvertfall et samtale-emne, og bruk tid på å bli kjent.

Nå skjønner jeg ikke helt hva slags karer dere treffer på, men kanskje kan det være av og til lurt å titte litt bort til den stille karen i hjørnet.. :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kate_*

Madli, takk... Jeg har prøvd det også. Nerdegutter for eks finner meg sinnsykt truende... (på generaliserende basis, but of course)

Uansett, så tar jeg råd, og takker. Vet at en viss form for rolig og sindig fyr med humor og selvironi, som liker at jeg er rampete og leken er det som passer meg best. Men de rolige og sindige må da altså først tørre å bli kjent med meg.

(godt mulig det er litt parallelt for ts og angelina også?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madli, takk... Jeg har prøvd det også. Nerdegutter for eks finner meg sinnsykt truende... (på generaliserende basis, but of course)

Uansett, så tar jeg råd, og takker. Vet at en viss form for rolig og sindig fyr med humor og selvironi, som liker at jeg er rampete og leken er det som passer meg best. Men de rolige og sindige må da altså først tørre å bli kjent med meg.

jepp, jobber litt selv med den siste delen..det går nok seg til! :babysmokk: Vi lever i en litt hektisk verden, så det er ikke alltid like enkelt å ta seg tid til å bli kjent med nye mennesker og for mange er opphengt i status.

Kompiser til nerdegutter kan være ganske greie altså :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Kate_*

Det var gutt, ikke nerd som var problemet, altså. Hvis de er gutter, så er jeg for mye dame for dem. Iallefall ved første øyekast.

Men tid er viktig, dessverre så er det altså da flere av oss som blir "førhåndsdømt" pga utseendet, og det er ikke bare hyggelig eller positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_angelina_*

Hey, er det liv i denne tråden igjen? :)

For de som er interesserte, så har jeg faktisk funnet en relativt rolig og sindig fyr som deler min brennende interesse for spill, musikk og litteratur og som jeg har tilbrakt mang en lang aften med uten at sex har kommet inn i bildet. Vi kan til og med sitte og kysse i timesvis som fjortenåringer uten at jeg får en hånd mellom bena. Har "spart meg" pga tidligere erfaringer, og er nå veldig trygg på at det ikke er min dyriske sex appeal som er grunnen til at han henger med meg :ler:

Oppmerksomheten fra flørtende bekjente har også dabbet av etter at det ble kjent at jeg er på vei inn i noe seriøst, og det beste av alt er å gå ut på byen hånd i hånd og dermed unngå tilnærmelser selv på de verste kjøttmarkedene!

Forøvrig tror jeg ikke jeg er hans type utseendemessig i det hele tatt, kanskje det er hele trikset? Finn en som ikke digger utseendet ditt, så vet du at han bare er med deg pga personligheten. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var gutt, ikke nerd som var problemet, altså. Hvis de er gutter, så er jeg for mye dame for dem. Iallefall ved første øyekast.

Men tid er viktig, dessverre så er det altså da flere av oss som blir "førhåndsdømt" pga utseendet, og det er ikke bare hyggelig eller positivt...

jepp, tror det dere møter på er forsvarsmekanismen til mange karer. Mange karer frykter også å bli forlatt (sjokk), og tenker det er vanskelig å holde på en jente som (omverdenen) har definert som vakker og suksessfull. De tenker at du sikkert får masse oppmerksomhet, og vil stikke/utro så fort det kommer en kjekkere/mer suksessfull kar inn i bildet.

Bak alt det sosiale konforme samfunnet, lurer det seg primale biologiske instinkter for begge kjønn - og sånn vil det være til evig tid. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, er det liv i denne tråden igjen? :)

For de som er interesserte, så har jeg faktisk funnet en relativt rolig og sindig fyr som deler min brennende interesse for spill, musikk og litteratur og som jeg har tilbrakt mang en lang aften med uten at sex har kommet inn i bildet. Vi kan til og med sitte og kysse i timesvis som fjortenåringer uten at jeg får en hånd mellom bena. Har "spart meg" pga tidligere erfaringer, og er nå veldig trygg på at det ikke er min dyriske sex appeal som er grunnen til at han henger med meg :ler:

Oppmerksomheten fra flørtende bekjente har også dabbet av etter at det ble kjent at jeg er på vei inn i noe seriøst, og det beste av alt er å gå ut på byen hånd i hånd og dermed unngå tilnærmelser selv på de verste kjøttmarkedene!

Forøvrig tror jeg ikke jeg er hans type utseendemessig i det hele tatt, kanskje det er hele trikset? Finn en som ikke digger utseendet ditt, så vet du at han bare er med deg pga personligheten. Hehe.

Grattis :)

Tror nok heller det er det at han kan holde "instinktene" sine i sjakk. Han kommer nok til å hoppe på deg, så fort dere blir litt kjent og varme i trøya. Men det blir sikkert en fin opplevelse, NÅR det skulle skje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...