Gå til innhold

Menn behandler meg som jeg er løs

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva det er som gjør at jeg er singel på n'te året, og ikke får til noenting. Jeg er ei snill jente, sunn og frisk, med solide verdier, en flott familie, osv.

Har hatt noen lange forhold bak meg, men de siste årene har jeg vært singel.

Og alle menn jeg nå "kommer borti" behandler meg som at jeg har èn ting på hjernen, eller så er det bare det at de selv har det.

Møtte en hyggelig mann, og vi skulle se film en kveld. Før filmen var begynt, så han på meg med et slesk smil, og lurte på "om jeg ville overnatte".

En annen møtte jeg til en drink ute, og han lurte på om ikke vi skulle han "en sexdate".

En annen datet jeg i flere mnd., han disket opp med middager osv. Og etter lang tid havnet vi i seng. Og siden har jeg ikke sett han.

Har opplevd å gå forbi vilt fremmede menn på gata/ i butikken, som smiler sleskt, og blunker.

Sånn fortsetter det. Synes dette er bare trist, for ingenting vil jeg heller enn å treffe en snill og god mann som jeg kan få til et ordentlig forhold med. Men det er akkurat som at menn ikke ser på meg som ei ordentlig jente.

Hva er dette her for noe? Tar det ikke akkurat som et kompliment. For jeg har et inntrykk av at "ordentlige jenter" ikke blir behandlet på denne måten.

Jeg er alminnelig søt, ren og pen i klærne osv., og gidder slett ikke noe slikt "tull".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nok ikke en så "ordentlig" jente som deg, men jeg blir behandlet som om jeg er veldig "ordentlig"... Kanskje har det noe meg at jeg er rolig og av og til sjenert. Vet ikke helt. Tror nok at kroppsspråk, klesstil, blikk, måte å snakke på, tilsammen gir et helhetsinntrykk. Så tenk litt over hva du eventuelt kan signalisere ubevisst med disse tingene. Så er det sånn at noen ser litt mer "yppig" ut fra naturens side, med for eksempel fyldige lepper og store bryster. Da kan nok enkelte menn ha litt vanskelig for å styre seg noen ganger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke en så "ordentlig" jente som deg, men jeg blir behandlet som om jeg er veldig "ordentlig"... Kanskje har det noe meg at jeg er rolig og av og til sjenert. Vet ikke helt. Tror nok at kroppsspråk, klesstil, blikk, måte å snakke på, tilsammen gir et helhetsinntrykk. Så tenk litt over hva du eventuelt kan signalisere ubevisst med disse tingene. Så er det sånn at noen ser litt mer "yppig" ut fra naturens side, med for eksempel fyldige lepper og store bryster. Da kan nok enkelte menn ha litt vanskelig for å styre seg noen ganger. ;)

Takk for svar.. kan hende jeg uten å vite det sender ut signaler om at jeg er desperat.. :P uten at jeg er det. Hørte en si at desperate damer ikke ble "respektert".

Men jeg er høy og slank, og er vel det du kaller "yppig" fra naturens side, men dette jobber jo faktisk da i mot meg, sånn jeg ser det.

Jeg får "seksuelle" blikk fra fremmede i den grad at jeg ikke tør jogge alene engang, siden jeg har inntrykk av at alle menn tenker på sex når de ser meg. Jeg blir faktisk redd av det.

Det går ikke AN at dette er signaler jeg selv sender ut. Uansett, singel på n'te året i allefall.

:'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overse det og lat som ingenting.

Jo mer du tenker på det, jo mer legger du merke til, og jo verre blir det.

Så... pust ut, slapp av og ikke tenk så mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overse det og lat som ingenting.

Jo mer du tenker på det, jo mer legger du merke til, og jo verre blir det.

Så... pust ut, slapp av og ikke tenk så mye på det.

Enig med denne gjesten. Tenk også at du tross alt er heldig som har et bra utseende og er tiltrekkende. Mange som ikke er like heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida
Jeg får "seksuelle" blikk fra fremmede i den grad at jeg ikke tør jogge alene engang, siden jeg har inntrykk av at alle menn tenker på sex når de ser meg. Jeg blir faktisk redd av det.
I min bok er dette 'flørting', hvorfor ikke bare ha det gøy med det? Jeg skjønner ikke hvorfor du blir redd, alle menn er ikke voldtektsmenn bare fordi de syns du er fin.

Og menn prøver seg når de har en jente for seg selv på date, det betyr ikke at de tror du er løs, men det betyr at de har lyst på sex. De eksemplene du kommer med er da ganske uskyldige spør du meg, kanskje med unntak av han som du ikke så etter at dere hadde hatt sex. Men sånne typer fins de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt naturlig at man "prøver seg" når man dater noen. Drar man hjem til en av det motsatte kjønn på middag, ligger det jo litt i kortene at det kan skje noe av sexuell art. :P Med mindre man har avklart tydelig at det kun er en venne-greie.

Og at menn blunker osv til deg skal du ta som et kompliment, ikke en trussel. De blir ikke voldtektsmenn bare fordi de ser noe pent.

Høres ut som du har et litt for prektig syn i forhold til hva normen er når det gjelder sex, flørting og dating.

Hvordan er dømmekraften din når det gjelder menn forresten? Enkelte kvinner faller kun for drittsekker/"badboys", som kun er intressert i sex. Kanskje du er en av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_angelina_*

Jeg forstår hva du mener, har det på samme måte selv.

Tror jeg har litt seksuell fremtoning i sminke og klær (ikke direkte med miniskjørt og puppene på utstilling, men har mer femme fatale-look enn "girl next door"), og øynene og leppene mine er visst veldig sensuelle. Er også veldig seksuell av meg, tror dette lyser gjennom selv når jeg oppfører meg pent og prektig. Kanskje det er slik med deg og?

Føler av og til jeg er offer for hore/madonna-komplekset. Menn er veldig interesserte i meg for sex, og jeg har fått høre at mitt lange brune hår, sminkede øyne, høyhælte sko, sorte designerkjoler osv osv er veldig attraktivt, nærmest deres idé av drømmekvinnen.. men når de skal ha kjæreste så ender de opp med en liten blond friskus med roser i kinnene som ikke ser ut som hun har brukt 5 timer foran speilet.

Menn vil ha sex med Angelina Jolie, men være kjæreste med Jennifer Aniston. Sånn satt på spissen.

Med unntak av Brad Pitt da :ler:

Bare en teori altså.. skal ikke generalisere helt her, men tror det kan være noe i det i noen tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min bok er dette 'flørting', hvorfor ikke bare ha det gøy med det? Jeg skjønner ikke hvorfor du blir redd, alle menn er ikke voldtektsmenn bare fordi de syns du er fin.

Og menn prøver seg når de har en jente for seg selv på date, det betyr ikke at de tror du er løs, men det betyr at de har lyst på sex. De eksemplene du kommer med er da ganske uskyldige spør du meg, kanskje med unntak av han som du ikke så etter at dere hadde hatt sex. Men sånne typer fins de også.

jeg vil nok si meg enig med deg, i min bok også er dette flørting.

selv synes jeg det er superstas å avstandsflørte med fremmede menn, og tar det som kompliment. Dersom det er en jeg overhode ikke legger merke til engang av type, så vil jeg jo ikke legge merke til verken han eller hans smil og blunking. Og farlige blir de jo ikke selv om de synes du er fin.

og ja, som Elfrida sier, mange menn prøver seg, og for min del, takke meg til en mann som prøver seg!

Jeg synes jeg møter altfor mange menn som tar så overhensyn til kvinnen at de mister absolutt alt initiativ. Jeg har tryglet en date om han ikke av og til kunne ta initiativet til sex, slik at det ikke bare var meg som måtte legge opp til det, men nei, han ville ikke, for han ville ikke presse seg på.... JEG TAGG HAM JO!! *ler*

så at en date, hjemme hos en av partene, viser ønske om overnatting, ville jeg ikke nødvendigvis sett på som sleskt. Dersom mannen du kjøper kebab fra på kiosken, aldri har verken sett på eller flørtet med, sier han ønsker sex derimot, ville jeg skjønt du reagerte på.

Og ang de som prøver seg på date, sett dine grenser da. Spør han om du ønsker å overnatte, og du ikke ønsker det, fortell ham at det faktisk er altfor tidlig for deg. Er han en mann du faktisk liker, så takler han vel det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_angelina_*

.. men det er jo forskjell på når det skjer av og til og når det ALLTID skjer.

Og når man føler det er litt av grunnen til at man er evig singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Antonsen
en liten blond friskus med roser i kinnene som ikke ser ut som hun har brukt 5 timer foran speilet.

Noen som vet hvor man kan finne sånne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. men det er jo forskjell på når det skjer av og til og når det ALLTID skjer.

Og når man føler det er litt av grunnen til at man er evig singel.

joda, ser den.

men hva svarer du da? Og hva skjer når du svarer at det er for tidlig? Blir det respektert eller mister de interessen så lenge det ikke blir sex med det samme?

tror det er viktig å vise hvilke grenser man har for å få respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_angelina_*
joda, ser den.

men hva svarer du da? Og hva skjer når du svarer at det er for tidlig? Blir det respektert eller mister de interessen så lenge det ikke blir sex med det samme?

tror det er viktig å vise hvilke grenser man har for å få respekt.

Nå er jeg ikke trådstarter da og vil ikke kuppe tråden helt!

Men du har et poeng, i mitt tilfelle så svarer jeg nok sjelden at det er for tidlig og forholdet utvikler seg kjapt til å kun bli et langt sexmarathon.

Men poenget til trådstarter er vel at det virker som det bare er det menn vil ha av henne i utgangspunktet. At hun føler hun blir behandlet annerledes enn andre jenter, mer som et sexobjekt eller "løs". Det er det jeg og kan relatere til, jeg føler andre får gått på litt flere dater enn meg før mannen foreslår at de skal hoppe til sengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke trådstarter da og vil ikke kuppe tråden helt!

Men du har et poeng, i mitt tilfelle så svarer jeg nok sjelden at det er for tidlig og forholdet utvikler seg kjapt til å kun bli et langt sexmarathon.

Men poenget til trådstarter er vel at det virker som det bare er det menn vil ha av henne i utgangspunktet. At hun føler hun blir behandlet annerledes enn andre jenter, mer som et sexobjekt eller "løs". Det er det jeg og kan relatere til, jeg føler andre får gått på litt flere dater enn meg før mannen foreslår at de skal hoppe til sengs.

men er dette noe dere føler, eller er det sannheten?

Jeg opplever også at menn jeg dater ganske fort er inne på dette med sex, likevel føler jeg ikke at det er noe problem for meg å sette egne regler for når det passer meg. Og stort sett blir det også respektert.

Nå er jeg også singel da, selv om det akkurat for øyeblikket er ganske selvvalgt.

men er dere sikre på at mennene ser på dere som sexobjekt og kun det, eller kan det være noe dere føler at de gjør?

Og vet dere at andre jenter opplever det veldig annerledes?

Jeg opplever også at mange menn er raskt ute med sex, men oppfatter det likevel ikke som om de ser på meg som løs eller sexobjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Eve_*

Jeg er enig med mye av det Aline skriver. Skjønner ikke hvorfor Ts og Angelina opplever det nærmest som en fornærmelse at mennene ønsker å ha sex etter en liten stund. Det er jo en kompliment. Sånn velger ihvertfall jeg å ta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det samme, og er absolutt ikke hva man kan kalle "løs", hverken i oppførsel eller klesstil. Er ganske så gjennomsnittlig på alle måter føler jeg. Allikvel blir jeg flørtet med på en veldig rett-fram måte som setter meg litt ut noen ganger... Har til og med blitt oppsøkt av en mann som spurte om han kunne få kjøpe sex av meg. For å være ærlig tror jeg slikt er noe de fleste jenter opplever fra tid til annen, det gjelder å ikke legge så mye i det og heller ta det med et smil. Det er ofte gutta som kun er ute etter sex som er mest frampå, derfor virker det av og til som "alle" menn kun er ute etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til og med blitt oppsøkt av en mann som spurte om han kunne få kjøpe sex av meg.

*stooore øyne* Da hadde jeg blitt rimelig forbanna!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...