Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Skal på middagsdate hjem til en jeg er veldig bettatt/forelsket i, så jeg vil gjøre et godt inntrykk på han. Første ordentlige daten vår! Han har fått ny leilighet så det er første gang jeg skal besøke han i leiligheten (første gang jeg vil besøke han hjemme i det hele tatt). Lurer derfor på om jeg skal/bør ha med noe til han, en liten gave? I såfall hva? Er litt redd for å stresse han, at han syns det blir "for mye" hvis jeg har med noe.. Hva tenker du? Hvis alder har noe å si, så er vi begge i starten av 30-årene.
Pida Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Ta med vin. Enig, en vinflaske er passe casual og veldig hyggelig å få...Hvis han da i det hele tatt drikker vin, vel å merke :-)
nanya Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg tenkte også vin med en gang jeg leste overskriften!
Apollon Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg tenkte også vin med en gang jeg leste overskriften! Vin er et godt tips. Dersom du vil være litt mer vågal, tar du champagne! Da er det fare for at dere ikke får spist middagen, men det er kanskje ikke så nøye
Gjest Gitte Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Mann med ny leilighet? Ta med en lettstelt potteplante. Vin er litt kjedelig og blir borte med en gang.
MissStiles Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Første jeg tenkte var blomst eller potteplante.
Apollon Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Mann med ny leilighet? Ta med en lettstelt potteplante. Vin er litt kjedelig og blir borte med en gang. Potteplante? Kjeeeeeeeeeedelig (og planten dør med en gang ) Som mann ville jeg satt mye mer pris på en flaske vin vi kunne dele.
Gjest Gitte Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 Da er menn forskjellige da jo Går det an da? :klø: Jeg (som jente) syns vin er gørrkjedelig. Veldig standard, men jeg klarer å få blomstene mine til å leve da.. Hyggelig å se på blomsten/planten og tenke at den fikk jeg av HAN.
aline Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 og som vi ser over, så er vi veldig forskjellige.. hehe. Ts, du kjenner ham kanskje litt, så du vet om han er glad i å kose seg med ett glass vin? eller liker han litt fin sjokolade? eller passer det med en blomst? Jeg ville tatt med noe, om jeg skulle på middagsdate i nytt hjem, hva, kommer helt an på personen jeg skulle til. Noe han setter pris på, være seg vin, blomster, sjokolade, ett handy lite redskap til kjøkkenet eller hva som helst.
suzie Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 Definitivt vin - i alle fall ikke en potteplante. Tror det kan slå helt feil ut ... tror jeg ville blitt helt satt ut om jeg fikk en potteplante av en fyr jeg hadde invitert hjem for første gang. Da hadde jeg (som jente) blitt mest glad for røde roser og en flaske vin. Lenge leve klisjeer:) Om du er litt mer vågal ville jeg tatt champagne som foreslått over her
aline Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 Om du er litt mer vågal ville jeg tatt champagne som foreslått over her Champagne eller litt lekker/eksklusiv sjokolade hadde jeg syntes var supert, han hadde fått noen stjerner ekstra da gitt... hihi (aline innser at hun er lett å sjarmere om mannen tar de rette grepene)
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #13 Skrevet 29. oktober 2008 min gamle bestemor sa alltid, gi en man en plante, så ser du om han er den rette å få barn med Funket for meg. Han passet veldig godt på den planten slik at hvergang jeg var på besøk at den var like fin:) Selvom jeg hjalp å vanne en gang i blandt he he.
pøbelsara Skrevet 29. oktober 2008 #14 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg ville ha gitt ham en god champagne og en østerskniv.
Amadea Skrevet 29. oktober 2008 #15 Skrevet 29. oktober 2008 Ville absolutt tatt med noe drikkbart (om han ikke er avholds da ) Tenkte selv på vin, men synes også champagne var et godt tips. Eller du kan ta med noe fin sjokolade eller noe annet til dessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå