Gå til innhold

Fuskepelskåpe fra Vero Moda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på. Jeg bor i Bergen, noen som har sett den? Evnt. andre kule fuskpelsjakker?

Skrevet
Det lurer jeg også på. Jeg bor i Bergen, noen som har sett den? Evnt. andre kule fuskpelsjakker?

Jeg har ikke sett den fra Vero Moda, men de har en fin modell på Cubus og en annen variant på H&M Divided :)

Skrevet
Jeg har ikke sett den fra Vero Moda, men de har en fin modell på Cubus og en annen variant på H&M Divided :)

Åhh,takk! Hvordan ser de ut da? Jeg vil aller helst ha en ganske kort en, iallefall litt kortere en denn fra Vero Moda, og i sort.

Skrevet (endret)
Åhh,takk! Hvordan ser de ut da? Jeg vil aller helst ha en ganske kort en, iallefall litt kortere en denn fra Vero Moda, og i sort.

Hm, de er begge korte modeller men begge er også brune.

Har ikke sett sort noe sted, men skal si fra hvis jeg skulle komme over sort pelsjakke :)

Her ser du jakken fra Cubus.

Man ser såvidt bilde av pelsjakken fra H&M på det øverstebildet, er ikke helt sikker på om det er samme da jeg mener at jakken er lysere i virkeligheten..

Endret av Mischa
Skrevet

De har en sort pelskåpe hos Ellos, men jeg synes ikke den er på langt nær så fin som den fra Vero Moda. Jeg har sendt mail til Vero Moda og spurt hvilke butikker som har kjøpt inn pelsjakken, for ingen av butikkene her i Trondheim tror de får den :( Jeg kan oppdatere dere hvis jeg får svar :jepp:

Skrevet

åååååh den var strøken<3<3 jeg vil ha! Jeg bor i Porsgrunn og har ikke sett den. Men kommer den ikke til alle vero moda butikker etterhvert da???

Skrevet

Den fra Ellos var grusom, en blanding av kjerring og tacky!

Jeg har foreløpig slått meg til ro med en fuskpelsvest/bolero jeg fant på Gina Tricots hjemmesider.

Skrevet
De har en sort pelskåpe hos Ellos, men jeg synes ikke den er på langt nær så fin som den fra Vero Moda. Jeg har sendt mail til Vero Moda og spurt hvilke butikker som har kjøpt inn pelsjakken, for ingen av butikkene her i Trondheim tror de får den :( Jeg kan oppdatere dere hvis jeg får svar :jepp:

Ja, si fra hvis du hører noe! Den jakken så helt nydelig ut.

Skrevet

BikBok har dødsfine vester og jakker i fuskpels, men de er korte, og hvite/grå, ligner ikke så veldig på den i hovedinnlegget- de er langt penere og kulere. :D

BikBok har også en litt lengre vest i en fin muldvarp/brun-nyanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...