Yougogirl Skrevet 6. februar 2008 #41 Del Skrevet 6. februar 2008 Tester nå Toni & Guy insights moisture injection shampo og balsam. Den er ikke så værst, men skal nok ta meg en tur på Smartclub og kjøpe Redken.. Butikk shampo, i mangel på noe annet,- må vel være Gliss Hair repair eller Gliss oil nutritive. (pluss hurtig kur og vanlig kur) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spadamen Skrevet 6. februar 2008 #42 Del Skrevet 6. februar 2008 Brukar Wella Sp, sensitive shampoo for sensitiv hodebunn. Og balsam i same serie; hydro conditioner. Det skal hjelpe på tørt hår. Har nettopp kjøpt dei, så eg veit ikkje kor godt dei fungerer. Men lukta er himmelsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. februar 2008 #43 Del Skrevet 6. februar 2008 Man må ikke betale toll og moms på varer fra look fantastic, de skriver ned verdien. er du helt sikker? man må ikke be om det spesielt? altså, du har bestilt derfra selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. februar 2008 #44 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg bruker KMS Silksheen og Redken AllSoft, liker begge to Av og til bruker jeg Bumble&Bumble Sunday Shampoo, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. februar 2008 #45 Del Skrevet 7. februar 2008 L'Oréal Professionnel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. februar 2008 #46 Del Skrevet 7. februar 2008 er du helt sikker? man må ikke be om det spesielt? altså, du har bestilt derfra selv? Tråden er fire år gammel, og de har forlengst sluttet med denne praksisen etter påpakning fra det norske tollvesenet. Det er faktisk ikke tillatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. februar 2008 #47 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg veksler mellom flere ulike for tida; enten Kerastase Resistance, Vichy for sensitiv hodebunn, og Redken for farget hår, men jeg er usikker på om hodebunnen tolererer sistnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 7. februar 2008 #48 Del Skrevet 7. februar 2008 Redken Body Full serien. Liker hva den gjör med håret, men hodebunnen min er ikke like begeistret. Men nå skal det sies at jeg reagerer lett på produkter da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Esmeralda_* Skrevet 7. februar 2008 #49 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvilken shampoo/balsam bruker du, og hva slags hår har du? Bruker Schwartzkopf Gliss og kunne ikke vært mer fornøyd. Fantastisk! Har afrohår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå