Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker også shampo og balsam fra Tigi Catwalk. Kanskje funker "billig" shampoer på andre sitt hår, men på mitt fungerer det ikke. Da ser håret mitt ut som stålull og jeg blir full av utslett.

For shampo og balsam betaler jeg til sammen 400,- men jeg har hatt samme flaskene siden påsken, og de er ikke tomme enda. I tillegg sparer jeg penger på salver og linimenter til hodebunnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og tingene fra frisørmerkene er MYE drøyere i bruk; hos meg varer en flaske shampoo normalt sett ca 4 mnd, ved daglig bruk. Balsam varer noe kortere tid, da jeg bruker mer av den.

Helt enig! Syns det er verdt og bruke penger på produkter som får håret til og ta seg best ut. Min erfaring med billig shampoer er at de rengjør håret men gjør det ofte tørrere og mattere. Til og begynne med kan det nok virke som om frisør shampoer ikke gir bedre effekt enn billig shampoer, men frisør produkter må brukes over tid for og få best effekt.

Jeg har nå redken color extend shampo og balsam og de inneholder solfilter for og beskytte hårfargen. Er veldig fornøyd med de!

Skrevet
Vil bare nevne at shampoen og balsamen jeg bruker nå ( redken ) betalte jeg kr 180,- tilsammen for begge deler. Altså 90 kr pr flaske.

Bestilte på nett !

Hvor, hvor, hvor?!?

Bruker også Redken, og det hadde ikke vært dumt å spare noen kroner... :Hehe:

Skrevet

Har de siste dagene faktisk tenkt på å kjøpe meg noe "ordentlig" shampo og balsam. Så denne tråden er jo perfekt akkurat nå :D

Frem til nå har jeg for det meste brukt orgasmeshampoen, Herbal Essences fra Clairol. Men har enda ikke fått orgasme i dusjen bare ved å bruke shampo, nei må nok mer til enn som så :ler:

Skrevet

Har også begynt å sverge til frisørshampo i det siste, jeg bruker Liss Extreme (den lilla varianten) fra Loreal.

Skrevet

produkter i butikk fra lòreal og i salong er to forskjellige ting. samme med wella. de putter ikke i ting for å gjøre butikkshampoene dårligere, de bare forsker og bruker mer penger på å utvikle salongproduktene!

(dessuten kommer kerastase fra lòreal, og det blir kategorisert som luksus på lookfantastic..)

grunnen til at håret ofte blir veldig blankt og glatt med butikkshampo er at de inneholder masse silikon, som legger seg utenpå håret. pantene er spesielt ille, så om du bruker den og skal farge eller ta struktur; slutt en god stund før, ellers vil ikke resultatet bli like bra!

hadde en kunde en gang med DEN jævlige voksen i, fikk den ikke ut, brukte renseshampo og zalo blant annet, satt like godt. da fortalte han at han brukte organics (!) for å få ut voksen! det sier jo litt om den shampoen!!

Skrevet

Hvor, hvor, hvor?!?

Bruker også Redken, og det hadde ikke vært dumt å spare noen kroner... :Hehe:

http://www.lookfantastic.com

Herfra har jeg bestilt Redken-produkter fra innertst til ytterst, shampo, balsam, kurer og styling til en brøkdel av prisen.

javascript:emoticon(':D')

Skrevet

Redken. Har tidligere vært skeptisk til L'Oreal, men Kerastase-serien er veldig god.

Har butikk-shampo også. Define. Har ikke alltid råd til dyr shampo, og jeg må variere shampo ofte for ellers reagerer hodebunnen og håret..

Balsam og hårkur er det jeg merker mest forskjell på når det gjelder matbutikk vs frisør- produkter.

Men det er stor forskjell på frisørprodukter også!

Grunnen til at mange bruker frisørprodukter er kanskje at vi bruker mer penger på klipp og farging av håret - derfor trenger det bedre vedlikehold. Og frisørshampoer er gjerne drøyere slik at de varer lenger. Jeg synes ikke at de lukter bedre enn billige shampoer.

Skrevet

http://www.lookfantastic.com

Herfra har jeg bestilt Redken-produkter fra innertst til ytterst, shampo, balsam, kurer og styling til en brøkdel av prisen.

javascript:emoticon(':D')

Har aldri bestilt sånt fra nett og utlandet jeg - du må holde deg innen et visst beløp må du ikke?? Såfall hva er det? Tar det lang tid fra du bestiller til du får varene?

Gjest Anonymous
Skrevet

ville bare gjøre en ting klart..:

l'oreal er et stort imperium i tillegg til at det er et merke. De har bla kjøpt opp:

biotherm

garnier

redken

kerastase

maybelline

lancome

bare så det er sagt. MEN dette betyr nødvendigvis ikke at alle pruduktene har lik kvalitet... redken har sikkert sin egen fabrikk, mens det er l'oreal som hever inn...litt vanskelig å forklare, men kanskje det blir litt mindre misforståelser?

gå inn på l'oreals hjemmeside for å vite andre merker de eier.

god sommer :D

Gjest Anonymous
Skrevet

ville bare gjøre en ting klart..:

l'oreal er et stort imperium i tillegg til at det er et merke. De har bla kjøpt opp:

biotherm

garnier

redken

kerastase

maybelline

lancome

bare så det er sagt. MEN dette betyr nødvendigvis ikke at alle pruduktene har lik kvalitet... redken har sikkert sin egen fabrikk, mens det er l'oreal som hever inn...litt vanskelig å forklare, men kanskje det blir litt mindre misforståelser?

gå inn på l'oreals hjemmeside for å vite andre merker de eier.

god sommer :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Har aldri bestilt sånt fra nett og utlandet jeg - du må holde deg innen et visst beløp må du ikke?? Såfall hva er det? Tar det lang tid fra du bestiller til du får varene?

Hvis du bestiller for mer enn 200 nok må du betale mva for varene. Har bestilt fra lookfantastic 3 ganger og hver gang kom varene etter 3 dager.

Jeg veksler for tiden mellom Redken Extreme og Joico K-PAK sjampo og balsam, må bytte ofte for jeg merker at effekten blir dårligere. Mitt hår er så umulig at sjampo og balsam fra dagligvaren ikke er bra nok.

Skrevet

Jeg bruker baby shampo. Det er det beste jeg har brukt for hodebunnen min, dessuten er det bra for håret også. :)

Håret mitt rekker til midten av ryggen omtrent, og det er glatt som pokker når det er rent. Nesten umulig å stelle. :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Gjør et søk her på velvære så finner du all den informasjon du måtte trenge om handling av shampo + div på nett.

Les også på www.toll.no

Jeg har også bestilt to ganger og fått varene etter tre dager, to venninner av meg har også fått sitt etter tre dager.

Skrevet

Bruker SP shampo og kurbalsam for farget hår.

Hver gang jeg har prøvd billige shampoer har jeg fått kløe i hodebunnen.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

L'oreal eier også Helena Rubinstein.

Som Gjest skriver så er det dessverre mange som tror at sisen L'oral eier det og det merket så er alt likt. Det er bare tull.

Minnie

Skrevet

Man må ikke betale toll og moms på varer fra look fantastic, de skriver ned verdien.

• 4 år senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Eg brukar Body Full frå Redken. Gir godt med volum. Brukar også balsamen. Handlar på LookFantastic, kostar ca 130 pr stk.

Skrevet

Akkurat nå bruker jeg Tigi bedhead brunette goddess. Det var ett bomkjøp, hadde tenkt å ha brunt hår også tok jeg avfargning - nå har jeg rødt hår. Ellers så syns jeg gliss repair i butikk er bra. Og herbal essences med aloe vera og kamille eller den lilla og røde balsamen i rainforest er bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...