Full_Storm Skrevet 28. oktober 2008 #1 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vi har bodd sammen i 10 år..Felles økonomi..og alt det der. Noen ideèr? Hva gjør dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 29. oktober 2008 #2 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei Jeg har sagt til min kjære at det er ikke så viktig hva jeg får (hatsvar?) men ønsket meg noe personlig. Det kan jo være så mangt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TessaRosa Skrevet 29. oktober 2008 #3 Del Skrevet 29. oktober 2008 Prøver selv å få tak i billett til en konsert han ønsker seg på. Tidligere har jeg gitt teaterbilletter, gavekort på teorikurs mc, andel i en båt, dykkerklokke, klippekort på massasje fra meg, klær, musikk, ringenes herre filmene, dykkerutstyr. Alt ettersom hvor god råd vi har hatt. Når han sier noe er fint eller han kunne tenke seg det og det, skriver jeg det opp i almanakken min. Blir da lettere og vite hva man skal gi :-) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 30. oktober 2008 #4 Del Skrevet 30. oktober 2008 en skikkelig god og fin vinterjakke (dun) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full_Storm Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 30. oktober 2008 Prøver selv å få tak i billett til en konsert han ønsker seg på. Tidligere har jeg gitt teaterbilletter, gavekort på teorikurs mc, andel i en båt, dykkerklokke, klippekort på massasje fra meg, klær, musikk, ringenes herre filmene, dykkerutstyr. Alt ettersom hvor god råd vi har hatt. Når han sier noe er fint eller han kunne tenke seg det og det, skriver jeg det opp i almanakken min. Blir da lettere og vite hva man skal gi :-) Lykke til! Å.Mange bra ideèr der! Skal kokkulere litt på dette Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full_Storm Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei Jeg har sagt til min kjære at det er ikke så viktig hva jeg får (hatsvar?) men ønsket meg noe personlig. Det kan jo være så mangt Ouff ja,hatsvar ja hehehe Ja du har rett i det.Noe personlig kan være så mangt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full_Storm Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 30. oktober 2008 en skikkelig god og fin vinterjakke (dun) Hehehe synes jeg ser for meg han i dunjakke ja hihi ..Men jakke var slettes ikke dumt du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå