nynne Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, som overskiften sier så skal jeg køpe meg fitnessball.. men hvorfra?? Har det lite å si hvilken?? og hvordan er det med størrelse igjen?
Gjest Løve66 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Du må ha str. som er riktig i f.t. høyden din (det står utenpå esken) - enten 65 eller 75. Med mindre du er veldig lav ville jeg styrt unna 55. Har vært borti baller fra forskjellige merker, men merker ikke særlig forskjell - de fleste duger. Det er vel mer pumpa som følger med som ofte kan være "håpløs" for de billigste ballene.
Gjest Fliss Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har en Nordic fitnessball som er god .. bestilte den på nettet. Når jeg trener på treningssenter så foretrekker jeg størrelse 65. Jeg er lang, men 75 blir litt for høyt da vi gjør masse halvskumle øvelser på ballen og da er det greit å ha kortest mulig vei til gulvet
Gjest Catwoman Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har ball på 65 cm. Er 168cm høy. Den er passe stor for meg. Har faktisk hatt den i syv år! Den er like fin.. men jeg skal vel ikke skryte på meg at den har vært såå mye brukt de siste 2-3 årene. Men til gjengjeld brukte jeg den myye de første årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå