Gå til innhold

Hvor mye må man ut med for en brudebukett?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Lurer på hva prisene ligger på sånn ca så jeg ikke får sjokk når jeg spør i butikkene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisene varierer sikkert veldig, men da jeg var og kikket fikk jeg oppgitt en ca pris på 1500 for den jeg vil ha, den er dråpeformet liksom, med roser og grønt etc...om man var smal skulle man visst ha en litt mindre bukett, og dermed mindre blomster (= billigere), og var man litt kraftigere kunne man godt ha en litt større bukett, så prisen vil sikkert variere ut fra forskjellige ting. Noen velger å ha bare noen enkle blomster, da blir det ike sååå dyrt, mens noen buketter sikkert koster opp til 25oo og enda mer også...?

Skrevet

Det varierer mye med tanke på hva den skal inneholde (ikke bare størrelse). Hvilke type blomster, og om de må bestilles opp spessielt med tanke på din bukett kan ha mye og si. Også er det jo stor prisforskjell på hva de ulike blomstene koster. Ofte er det vanskelig å få en konkret pris, fordi blomster varierer i pris hver uke alt etter etterspørsel hos levrandørene. Men 2000-2500 ganske normalt. Noen får det billigere og noen må ut med mer.

Skrevet

Jeg betaler enten 1000 kr for en håndbundet bukett (a la den i profilbildet mitt) og 1500 kr for en bukett i holder. Dette var priser forspurt i en blomsterbutikk i en liten by. Storbyen vi bor i vil ha fra 2000 kr og oppover ca. hos de aller fleste. Men har man stramt budsjett så kan man jo bare høre med floristen hva du kan få for f.eks. 1000 kr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...