Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hei:) Kjæresten min er veldig opptatt av sex. Han tar opp temaet eller hinter om det mangen ganger til dagen og er hele tiden innenfor bhen med hendene sine. Han er verdens beste gutt og egentlig plager ikke dette meg så mye, det viser jo at han har lyst på meg:) men jeg savner litt kosing og klemming, å vise på andre måter at vi er glad i hverandre. Jeg synest det blir veldig mye fokusering på sex.samtidig sier han at dette er en del av hans måte å vise at han er glad i meg.men jeg føler helst at han er glad i meg når vi koser og klemmer eller snakker fortrolig. noen som har det på samme måte? hva gjør du/dere med dette?
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg hadde en samboer gjennom flere år som var akkurat slik,man kunne aldri kose uten at det MÅTTE føre til sex for ham,jeg er som deg,så detet ble et stort problem for oss. Vi snakket og snakket og snakket oss blå i hodet om dette,og så ble ting bedre i 2 dager,før han var på gamle sporet igjen... Det var heller ikke snakk om at vi hadde lite sex,etter forelskelsen hadde lagt seg,så hadde vi sex minst hver 2. dag. På slutten av forholdet(som endte av div.andre grunner) så var jeg så LEI dette sexmaset og ingen kos uten sex,at jeg orket såvidt ikke at han tok i meg. Jeg har dessverre ingen gode råd annet enn å snakke om det,og håpe det hjelper. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg hadde en samboer gjennom flere år som var akkurat slik,man kunne aldri kose uten at det MÅTTE føre til sex for ham,jeg er som deg,så detet ble et stort problem for oss. Vi snakket og snakket og snakket oss blå i hodet om dette,og så ble ting bedre i 2 dager,før han var på gamle sporet igjen... Det var heller ikke snakk om at vi hadde lite sex,etter forelskelsen hadde lagt seg,så hadde vi sex minst hver 2. dag. På slutten av forholdet(som endte av div.andre grunner) så var jeg så LEI dette sexmaset og ingen kos uten sex,at jeg orket såvidt ikke at han tok i meg. Jeg har dessverre ingen gode råd annet enn å snakke om det,og håpe det hjelper. Lykke til takk for svar:) kjenner meg godt igjenn i det siste du sier. Det rare er at jeg kan godt ha lyst på sex med han når jeg ikke er med han, men som oftest forsvinner det når vi er sammen og dette tror jeg er fordi jeg føler at da må jeg ha lyst. omtrent alle berøringer fra hans side tar jeg som et tegn på at han har vil ha sex, og jeg liker til og med mindre å mindre å kysse han fordi jeg følar at han gjø det for sex, og ikke bare for å vise at han er glad i meg. Vi har snakket o det flere ganger og blitt enige om kosekvelder o.l. Han har også tilbudt at vi kan ha en sex fri periode, noe som jeg ikke vil fordi da er jeg redd han skal gå til andre(det sier jeg ikke til han).Denne frykten tror jeg kommer av at han tidligere har drevet med flørting/sex med andre på mobil og nett. men vi har gått viderere og jeg har ikke hatt noen grunn til mistanke i ettertid. Jeg har elsker han og har virkelig lyst at forholdet skal fungere, men jeg føler meg på en måte ikke elsket som person når han er så opptatt av sex...
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 For oss ble dette en veldog ond sirkel hvertfall,jo mer jeg følte at han pushet på for å få sex,jo mindre lyst fikk jeg,og jo mindre lyst jeg fikk-jo mer pushet han på for å få sex. Jeg håper forøvrig ikke at det er min ex du er sammen med,for da går du en dårlig fremtid i møte Håper det ordner seg (og at det ikke er min ex som er kjæresten din)
Gjest Betty89 Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Kjæresten min eg også ganske opptatt av å ha sex med meg... Og det er ikke ofte jeg blir avvist når jeg tar intiativ... Jeg derimot, har ikke så stor trang til å ha sex... Men det blir da hver dag ca. Synes også det kan være litt slitsomt å hele tiden komme med unnskyldninger, men det plager meg ikke så mye da. Vet ikke hva tips jeg skal gi deg helt. Han er nok den han er! Det ligger tross alt i hans gener å forplante seg:) Synes ikke du bør se så negativ på dette. Se det på den andre måten: Det hadde vært verre om han ikke ville ha sex i det heletatt. Dere får snakke om det, så får han bare tåle å bli avvist litt av og til
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Dere må ta en prat om kompatibilitet ( slå det opp i ordboka ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå