Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man finest mulig hud både i ansikt og kropp?

Mine tips er:

* Jan Marini Bioclear cream (gir med masse glød, gjør huden glatt og jevner ut hudfargen)

* Clinique pore minimizer (FUNKER)

* Mineralfoundation (fra Glo minerals. Gjør huden jevn og glødende)

Er ikke noe flink med resten av kroppen..

Kom med deres beste tips:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet

Jeg bruker en body lotion med glykolsyre. Gitt meg kjempeglatt hud på hele kroppen

Skrevet

Kroppen: Skrubb, skrubb og skrubb. :) Og tilfør masse fuktighet etterpå, som for eksempel Biotherm Lait Corporel. Funker for min del, får babyhud. :)

Skrevet

Jeg er nig at Jan Mariniproduktene virker! Har brukt dem kanskje tre uker nå og merker at huden er finere.

Skrevet
Jeg bruker en body lotion med glykolsyre. Gitt meg kjempeglatt hud på hele kroppen

Hvilken body lotion er dette?

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet
Hvilken body lotion er dette?
E

Sorry glemte å skrive det.... :) Merket heter Elixir Cosmeceuticals og kan kjøpes på nett. Ikke den billigste, men fikk en flaske på hele 240 ml som varer kjempelenge :)

Skrevet

Takk, den skal jeg sjekke opp!

Skrevet (endret)
Mener du denne? http://www.treatment-skincare.com/Jan-Mari...lear-Cream.html

Det jeg leste om den virket det som den var litt mer "farlig" enn vanlige produkter. Hvordan bruker du den? Og hvor kjøper du den?

Nå er ikke jeg Jan Marini ekspert. Har bare brukt serien i 1 1/2 mnd. eller noe sånt, men jeg renser huden først og så legger jeg et tynt lag med denne kremen på huden, venter til den har "sunket inn" og legger på Transformation cream. Bruker den hver kveld.

Ps. Den bodylotionen virket allright:) Hvor mye koster den og hvor kjøper du den fra?

Endret av Rexina
Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet
Nå er ikke jeg Jan Marini ekspert. Har bare brukt serien i 1 1/2 mnd. eller noe sånt, men jeg renser huden først og så legger jeg et tynt lag med denne kremen på huden, venter til den har "sunket inn" og legger på Transformation cream. Bruker den hver kveld.

Ps. Den bodylotionen virket allright:) Hvor mye koster den og hvor kjøper du den fra?

Hei igjen :) Jeg kjøpte den her: www.dermatologi.no. Vet ikke om man får tak i den andre steder på nett, men har sett merket i en del hudpleieklinikker. Heter Smoothing body lotion. Den ga en lett svie i starten som andre produkter med glykolsyre. Men hadde ganske nuppete hud, og det er blitt utrolig mye bedre.

Skrevet
E

Sorry glemte å skrive det.... :) Merket heter Elixir Cosmeceuticals og kan kjøpes på nett. Ikke den billigste, men fikk en flaske på hele 240 ml som varer kjempelenge :)

Er det denne?

http://laser.abrashop.no/?p=v&i=212

200 ml står det, ikke 240...

Veldig frista til å prøve, har vanvittig nuppete hud på lår og legger. :(

Skrevet

Avene Akerat krem på kroppen, fjerner alle nupper og tørrhet med salisyl- og melkesyre.

http://www.escentual.com/cgi-bin/Escentual...View/avene0029/

Når det gjelder ansiktshud, er folk så forskjellige at generelle anbefalinger ikke er så nyttige, men blant mine personlige livreddere er ingrediensene retinaldehyd, BHA, AHA, hyaluronsyre og papain.

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet
Er det denne?

http://laser.abrashop.no/?p=v&i=212

200 ml står det, ikke 240...

Veldig frista til å prøve, har vanvittig nuppete hud på lår og legger. :(

Hei igjen,

Stemmer. Det er 200 ml. Jeg så feil igjen :) Flasken er allikevel veldig drøy. Jeg hadde små litt sandpapiraktig hud på baksiden av armer og legger. Har brukt glykolsyre body lotion nå i 3 uker, og huden her er helt glatt nå. Glykolsyren gjorde huden litt rød og irritert i starten, men nå bruker jeg den annenhver dag og huden min har ihvertfall ikke vært bedre. Vet jo ikke om du har samme hudtype som meg, men det kan være verdt et forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...