Gå til innhold

Kyllingfilet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke noe jeg har kjøpt så veldig ofte, så jeg lurer på hva som er billig eller grei pris på kyllingfilet? Og i såfall fra hvilken butikk jeg bør kjøpe den i :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er ikke noe jeg har kjøpt så veldig ofte, så jeg lurer på hva som er billig eller grei pris på kyllingfilet? Og i såfall fra hvilken butikk jeg bør kjøpe den i :sjenert:

Hvis du skal ha fersk kyllingfilet anbefaler jeg Rema 1000. De kyllingfiletene er bedre og billigere enn Prior sine (husker ikke hva merket heter nå).

First Price sine frosne er også gode :)

Skrevet

Prior har mange, men også litt dyre varianter. Digger den ¨tomat og urtemarinerte, nam! Det klart billigste er å kjøpe en 2kg pakning fra x-tra, litt over hundre kroner, og MANGE fileter. En forutsetning da er jo fryser...

Skrevet (endret)
Hvis du skal ha fersk kyllingfilet anbefaler jeg Rema 1000. De kyllingfiletene er bedre og billigere enn Prior sine (husker ikke hva merket heter nå).

First Price sine frosne er også gode :)

Støtter denne

Endret av jolie
Skrevet (endret)

Takk for svar alle sammen:)

Tenker kanskje å kjøpe First Price da, fra Kiwi. Også er det vel på Mega de har den X-tra maten som er så billig? Handler igrunn mest på Ica og der har jeg ikke sett noe billig kyllingfilet. Kjøpte en gang marinert filet fra Den stolte hane, men dette var dyrt!

Bare å komme med flere tips viss noen har:)

Endret av jolie
Skrevet

Kjøpte ferk kyllingfilet fra Prix i går, 1.1 kg til 75kroner. De smakte godt også :ler:

Skrevet

Tråden er ryddet iht Kvinneguidensregler.

-jolie (mod)

Gjest Ingeniøren
Skrevet

Har stort sett kjøpt ferske fileter fra Prior, men kjøpte en frossenpakke(jeg ender stort sett opp med å fryse filetene uansett) fra Solvinge på Rema. Den var billig uten at jeg hadde noe spesielt å utsette på kvaliteten.

Skrevet

Jeg har inntrykk av at de billige merkene stort sett har like god kvalitet, det gjelder også de frosne. Og frossent er billigst!

Selv handler jeg av og til kylling i Sverige, det er kjekt når man har muligheten :)

Gjest miramis
Skrevet

Jeg har alltid first price kyllingfilet i fryseren. Kjempegode og veldig billige, da!

Skrevet

Jeg kjøper Stange-kyllingfilet eller av og til Priors Levichekylling. (sikkert feilstavet). Typisk pris er 270-300 kroner kg.

Jeg spiser heller kylling sjeldnere, enn å kjøpe billig kyllingfilet, der f.eks. den frosne ofte er tilsatt vann og ellers har levd et ganske miserabelt liv.

Skrevet (endret)

Jeg kjøper first price sine frosne. Merker ikke noe forskjell på de og Prior sine. De koster 160-170 for 2 kg.

Liveche-kyllingen som er nevnt over her er utrolig god! Kan ikke sammenlignes med noe som kjøpes på Rema eller Kiwi. Men så er jo prisen deretter.. En fordel er at disse kyllingene har levd et godt liv ja:) Men den slags mat er ikke noe for en student :P

Endret av venus_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...