RockerGirl Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hei =) Har bestilt noen klær og ullundertøy fra karitraa.no og lurte på om det er noen andre som har ullklær eller andre klær fra ho? Og hva syns dere om klærne? Har ennå ikke fått pakken min, men regner med at den kommer i morra, eller veldig snart.
FangeLiv Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har to boxere som jeg er veldig fornøyd med. Generelt liker jeg stoffet til Devold bedre enn Kari sitt, men hun har så kule farger og fine modeller så jeg vurderer å kjøpe litt mer av hennes saker. Si gjerne fra om du blir fornøyd eller ikke.
RockerGirl Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Var fargene som fristet meg mest og trur jeg, hehe Ja, skal skrive her så fort jeg får pakken om hva jeg syns
stjernekyss Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har ullundertøy (genser, stilongs, boxer) som jeg elsker, og vanlig bomullsbokser som også er veldig digg. Den har en passform som gjør at man ikke merker at man har den på.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har et par boxere fra henne som er kjempegode! Utrolig gode å ha på
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har sportsundertøyet Curly (hoodie, round neck og pant) fra Kari Traa og er veldig fornøyd med det
RockerGirl Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2008 Nå har jeg fått pakka mi, og er veldig fornøyd! Bestilte en joggedress, fleecejakke, ullundertøy (genser, stilongs og boxer). Alt passa perfekt, er behagelig og ser pent ut også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå