Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter en fin neglelakk i en ganske nøytral og naturlig farge. Er det noen som har tips til en neglelakk som verken er helt dekkende eller helt gjennomsiktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Christian Diors Vernis a ongles, farge: Rose pastel pink 108, er en kjempe fin neglelakk.

Den er veldig naturlig, svak svak rosa, men den dekker ikke helt.

Jeg er kjempe fornøyd med den..

Nå har jeg fransk manikyr på neglene, så jeg vil ikke ha neglelakk som dekker over den, å da er C.D helt perfekt! :D

Skrevet

Nivea Beauté har en fin lys rosa neglelakk.

Skrevet

Takk for tipsene! :) Hvordan gjør du det når du skal ha fransk manikyr, Skusla - bruker du blyant eller hvit lakk?

Skrevet

Jeg har påstøpte negler hvor jeg har brukt hvit tupp. Men når jeg har mine egne negler har jeg brukt hvit blyant ja..

Resultatet er kjempe fint. :D

Den Christian Dior neglelakken som jeg anbefalte kommer forresten i en liten reisepakning, hvor det ligger med base og top coat til neglene + en bitteliten neglefil... Kjempe søt! :D

Skrevet

Snehvit, Tone Lise Design har en nøytral og naturlig lyse-lyse rosa farge som heter Iceland. Jeg er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Når jeg skal legge fransk manikyr bruker jeg først en helt hvit lakk på tuppene. Når den er tørr, legger jeg to strøk rosa lakk. Voila! Synes ikke det blir pent med blyant.

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg synes Loréal Forte Pastel neglelakk i fargen 306 blir kjempefin på. Svakt rosa og ganske gjennomsiktig. I tillegg styrker den neglene, og det er jo en fin "bivirkning"!

Gjest Janna
Skrevet
Nivea Beauté har en fin lys rosa neglelakk.

Ja den var fin, kjøpte den i dag. :D

Skrevet

Når jeg skal legge fransk kjøper jeg "former" hos tone lise akademiet, og legger hvit lakk, før jeg tar formene av og legger rosa over det hele. Ser naturlig ut og kantene blir jevne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...