Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Må bare spørre her inne. har lurt så mye på dette nå. For to uker siden lå det en pakke ved døren min når jeg kom hjem. Skjønte ikke hva det var. har ikke bursdag eller noe annen grunn til å få noe på denne tiden av året. Gikk inn å åpnet den. Det var en stor vibrator. ??? Skjønte ingen ting, skjønner ikke noe av det enda. Inne i pakken lå det et vanlig A4 ark, hvordet var skrevet. Til glede og nytelse, fra meg. Ikke noe mer. To dager etter fikk jeg en mail fra noen. lillemille og noe. hotmail. Håper du likte den, tenker på deg. Hilsen meg. Hvem sender slikt, hvorfor?
Gjest Gjest_fomle_* Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Må bare spørre her inne. har lurt så mye på dette nå. For to uker siden lå det en pakke ved døren min når jeg kom hjem. Skjønte ikke hva det var. har ikke bursdag eller noe annen grunn til å få noe på denne tiden av året. Gikk inn å åpnet den. Det var en stor vibrator. ??? Skjønte ingen ting, skjønner ikke noe av det enda. Inne i pakken lå det et vanlig A4 ark, hvordet var skrevet. Til glede og nytelse, fra meg. Ikke noe mer. To dager etter fikk jeg en mail fra noen. lillemille og noe. hotmail. Håper du likte den, tenker på deg. Hilsen meg. Hvem sender slikt, hvorfor? oookkeeiii?? det var ikke meg!!
Tidemand Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Hva med og sende en mail tilbake og spørre?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Har da sendt mange mailer, men får ikke svar. Lurer på hva den personen ønsker å oppnå. Har ikke hørt eller sett noe etter den første mailen.. Mona
Gjest StockDama Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 bare for all del ikke bruk den...itifellet den ble brukt før du fikk den =p
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Har ikke brukt den. Den var pakket inn i original embalasje som var helt hel. Så er 100% sikker på at den er helt ny. Hvor unormalt er det å sende slikt til noen en for eksempel er forelsket i? Er det et hint. Som jeg burde forstå. Jeg er helt normal som jeg ser det, Normalt sexliv. Er singel nå for tiden, men det er normalt det. Hadde vært fint å få svar på mailene jeg sender. Er det en jente eller mann? Når det gjelder mail adr. så ser det jo ut som jente. Det gjør meg ikke noe mer klok. ?? Kanskje jeg har en "veninne" som sitter å ler. ?
Gjest Gjest_janne_* Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Har ikke brukt den. Den var pakket inn i original embalasje som var helt hel. Så er 100% sikker på at den er helt ny. Hvor unormalt er det å sende slikt til noen en for eksempel er forelsket i? Er det et hint. Som jeg burde forstå. Jeg er helt normal som jeg ser det, Normalt sexliv. Er singel nå for tiden, men det er normalt det. Hadde vært fint å få svar på mailene jeg sender. Er det en jente eller mann? Når det gjelder mail adr. så ser det jo ut som jente. Det gjør meg ikke noe mer klok. ?? Kanskje jeg har en "veninne" som sitter å ler. ? stilig høres ut som om det er en mann som vet hva han vil foretell når det er noe nytt på gang
Gjest StockDama Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 stilig høres ut som om det er en mann som vet hva han vil foretell når det er noe nytt på gang Virker mer som en usikker mann som ikke helt vet hvordan man skal gå fram for å få kontakt, så i et desperat forsøk prøver å sjarmere med sexleketøy =p
IloveNY Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Ha ha! Kurtisering til et nytt nivå?? Jeg ville nok blitt like forundret som deg over dette funnet... Fikk forresten flashback fra den scenen i Nynnes dagbok filmen med dildoen i blomsterpotta!
Tidemand Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 Virker mer som en usikker mann som ikke helt vet hvordan man skal gå fram for å få kontakt, så i et desperat forsøk prøver å sjarmere med sexleketøy =p Det finnes helt sikkert de damene som hadde blitt sjarmert av det også skal du se
MarianneE Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 Fikk forresten flashback fra den scenen i Nynnes dagbok filmen med dildoen i blomsterpotta! Ja, den er bra!
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 31. oktober 2008 #12 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg fikk et svar til slutt. Ikke er jeg så mye klokere av det. Hun hadde avsluttet mailen med dette en venn"inne". Hadde også skrevet. Jeg føler meg litt teit på grunn av denne gaven. Vet ikke om jeg tør si hvem jeg er. Jeg er forelsket. Jeg får litt vondt av henne. Håper hun våger å stå fram for meg. Jeg har forsøkt å forklare at jeg vil snakke med henne. Forunderlig.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #13 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg ville ha kastet "gaven" og ignorert mailen.
Gjest Eurodice Skrevet 31. oktober 2008 #14 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg fikk et svar til slutt. Ikke er jeg så mye klokere av det. Hun hadde avsluttet mailen med dette en venn"inne". Hadde også skrevet. Jeg føler meg litt teit på grunn av denne gaven. Vet ikke om jeg tør si hvem jeg er. Jeg er forelsket. Jeg får litt vondt av henne. Håper hun våger å stå fram for meg. Jeg har forsøkt å forklare at jeg vil snakke med henne. Forunderlig. Kanskje du har en forelsket "venn" som ønsker å være "inne", men så er han blyg og sender en dildo i stedet )).
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #15 Skrevet 31. oktober 2008 Det gir litt stalker-assosiasjoner å gå og legge slikt på dørstokken hos noen. Det er vel ikke et helt vanlig utslag for forelskelse, akkurat. Snodig er et mildt ord i denne sammenhengen. Men det forundrer meg ikke om det snart dukker opp tips her inne av et helt annet slag om hva du bør gjøre med leketøyet når du har sporet opp avsenderen. Ender vel opp i en eller annen saftig novelle dette også :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå