Gå til innhold

Ditt beste sjarmtriks!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Smile mye, se vedkommende inn i øynene og være oppmerksom på ham med alle sanser...

Suz :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen triks, men får ofte høre at jeg har sjarm.

Har vel aldri gått inn for å sjarmere tror jeg. Sjarm er noe som kommer naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et utested, så bruker jeg å gå bort til ei dame, og spør om jeg kan få stå å prate litt, fordi jeg er i gang med et prosjekt for sosial trening, på oppfordring av psykiateren min.

Deretter begynner jeg å prate om angstproblemene mine, alkoholproblemene mine, og at jeg sliter med dårlig selvtillit.

Midt under samtalen spør jeg henne om hun er kåt.

Alle bruker da å bli veldig sjarmert.

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

......og da tenker jeg nok du får snøret i bånn!!! :ler: Dette var jo en veldig original fremgangsmåte, om ikke annet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes din var morsom jeg, sandman, ivertfall første halvdel. Fin icebreaker, som får henne til å le.

En fyr sa engang til meg "jeg er bare her som støttekontakt for han der" og "han der" var jo temmelig rar og nok kunne trengt støttekontakt, så jeg så ikke noen grunn til å tvile.. gjett om de lo da de fant ut at jeg gikk på limpinnen..

Selv pleier jeg å være oppmerksom, se de i øynene, smile mye, kanskje luresmile litt, få de til å le. Hvis vi danser, så beveger jeg hoftene litt sakte og utspekulert mens jeg ser dem inn i øynene med "kom hit" blikket mitt.. Det er kanskje litt mye, for de ser helt lost ut :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at jeg har "Dådyrøyne",og de har jeg lært meg å bruke....

Masse.. :oops:

Gubben har vanskelig for å si nei når jeg først legger godviljen til.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis jeg vil ha viljen mi av sambo,gjør jeg meg så uskyldig som mulig....han vet det er trixet mitt,men det funker hver gang likevel... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et utested, så bruker jeg å gå bort til ei dame, og spør om jeg kan få stå å prate litt, fordi jeg er i gang med et prosjekt for sosial trening, på oppfordring av psykiateren min.

Deretter begynner jeg å prate om angstproblemene mine, alkoholproblemene mine, og at jeg sliter med dårlig selvtillit.

Midt under samtalen spør jeg henne om hun er kåt.

Alle bruker da å bli veldig sjarmert.

:ler::ler:

Vel, ved bruk av denne metoden tenker jeg at du blir alene resten av livet..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du tenker på det å sjarmere en mann så har jeg aldri gått direkte inn for det. Men ser jeg en kjekk mann lyser jeg opp.....Funker alltid. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg smiler og er i godt humør, jeg. Trenger ikke noe annet. Det funker like bra hver gang. Øl blir det alltid kjøpt til meg når jeg er ute :D Fint sånn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig aldri gått inn for å sjarmere noen sånn bevisst, men har fått høre av ganske mange at jeg er sjarmerende... Så da er jeg vel et naturtalent, da! :ler: Neida, men jeg får ofte høre jeg er sjarmerende og har et snilt og mildt ansikt... Og snillhet er jo alltid noe folk setter pris på! :wink:

Har ikke prøvd å sjarmere noen på flere år, jeg, annet enn venner, da! :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg ute på byen for å skjekke mannfolk, og jeg treffer en jeg har sansen for, vil mitt sjarmtriks være å la denne personen føle seg spesiell. Jeg spør og virker veldig interessert i ham. Smiler og ler av hans vitser (hvis de er morsomme da),er åpen og ærlig, og ellers bare meg selv. Funker ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah

Går aldri bevisst inn for å sjarmere noen. Men det finnes ikke noe mer sjarmerende enn blide mennesker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...