Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å bli gravide, jeg har gått rett inn i en 28 dagers syklus etter en del år på pillen. I de siste dagene har jeg hatt veldig ømme pupper, har hatt litt problemer med å sove pga er vant med å sove på magen, men klarer ikke det nå pga superømme pupper..... Har hatt masse utflod, litt gulaktig, dette pleier jeg ikke å ha.

Nå fikk jeg en liten blødning,dvs litt rosa på papiret, kan det være en festeblødning? Har IKM til fredag......er kjempespent....

Har gått rundt å vært redd for at jeg bare tror at jeg kjenner symptomer fordi jeg så gjerne vil...noen som kjenner seg igjen? Men plutselig litt rosa på papiret, men ingen ordentlig blødning hvis dere skjønner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med festeblødning da jeg ikke har merket noe selv. Men akkurat det med ømme pupper stemmer helt med slik jeg opplevde det. Jeg sover også på magen og kunne ikke det ganske tidlig i svangerskapet. Har også gulaktig utflod, noe som for min del ikke er vanlig ellers.

Men dersom det er festeblødning som du har hatt i dag så tror jeg ikke symptomene du kjenner er knyttet til et svangerskap. Trodde egget måtte feste seg før man merket noe da det ikke blir produsert graviditetshormoner før den tid...

Skrevet

Det er det jeg er litt redd for at det bare er hjernen min som skal ha meg til å tro at jeg kan være gravid.....bare sånn at jeg blir kjempe skuffet......

Har veldig lyst til å teste, men det er nok for tidlig, skal først ha mensen til fredag.......

Noen som har opplevd festeblødning, og hvordan var det? Hvor lenge før IKM kom festeblødningen?

Tror ikke dette kan være mensen, det var nemlig bare litt rosa på papiret og ikke sånn som det pleier å være når jeg får mensen, har heller aldri hatt småblødninger i forkant av mensen, det har alltid vært at mensen kom klart å tydelig....blir litt forvirret her jeg....

Skrevet

Det er ikke uvanlig med festeblødning ca 7-10 dager etter EL. Jeg for min del hadde en liten blødning mellom dag 4 og 7, har kommet frem til at det må ha vært en festeblødning som var allerede da. Fikk positiv test 2 dager før IKM, på dag 10 etter EL. Merket da at jeg hadde mer utflod og såre brystvorter.

Skrevet

Nygjerrigheten tok overhånd og jeg tok en test i dag tidlig, den var negativ, hadde vel egentlig ikke forventet noe annet siden det er 2 dager til IKM. Får se om jeg klarer å vente med å teste igjen til fredag, men har en del billig tester så det koster jo ikke så mye:-)

Jeg har ikke hatt noe mer blødning, det var bare litt i går ettermiddag. Så ingen mensen så langt, men den kommer nok dessverre....må jo prøve å være realistisk, men vil jo så gjerne ha en liten spire i magen......vanskelig å være tålmodig.....

Noen andre som har opplevd festeblødning? og når kom den i forhold til IKM?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...