Gå til innhold

smykke til kjæresten:)

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

hei:)

Jeg ha kjøpt et smykke til kjæresten min. Det er et sånn armysmykke som er het glatt på forsiden, og med fin lenke, ikke kulelenke. På baksiden har jeg gravert "elsker deg" og bokstaven min.

Så til problemet. Jeg har ikke gitt det til typen min enda fordi jeg er redd for at han skal føle at ha må gå med det eller at det bir som et "halsbånd" siden jeg har gravert bakpå det.

Noe som har gjort noe liknende? hvordan var responsen?

eller noen gutter som vil si sin mening?:)

han er 21 år viss det skulle ha noe å si;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

Jeg ha kjøpt et smykke til kjæresten min. Det er et sånn armysmykke som er het glatt på forsiden, og med fin lenke, ikke kulelenke. På baksiden har jeg gravert "elsker deg" og bokstaven min.

Så til problemet. Jeg har ikke gitt det til typen min enda fordi jeg er redd for at han skal føle at ha må gå med det eller at det bir som et "halsbånd" siden jeg har gravert bakpå det.

Noe som har gjort noe liknende? hvordan var responsen?

eller noen gutter som vil si sin mening?:)

han er 21 år viss det skulle ha noe å si;)

Hei

jeg tror det kommer helt an på personligheten hans. Hadde det vært jeg som hadde fått det fra kjæresten min hadde jeg vært stolt og det ville vært en kjempefin tanke å gå med det rundt halsen. Jeg er jo hennes og hun er min! :) Men på en annen side så er jeg en veldig hengiven person.

Det er jo litt vanskelig å si da vi andre ikke kjenner typen din, jeg kan bare se for meg at om han er av den litt mer macho typen så er det ikke sikkert det faller i smak. Men dette er bare noe jeg tror :) Om alt er bra mellom dere så blir han helt sikkert kjempeglad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg tror det kommer helt an på personligheten hans. Hadde det vært jeg som hadde fått det fra kjæresten min hadde jeg vært stolt og det ville vært en kjempefin tanke å gå med det rundt halsen. Jeg er jo hennes og hun er min! :) Men på en annen side så er jeg en veldig hengiven person.

Det er jo litt vanskelig å si da vi andre ikke kjenner typen din, jeg kan bare se for meg at om han er av den litt mer macho typen så er det ikke sikkert det faller i smak. Men dette er bare noe jeg tror :) Om alt er bra mellom dere så blir han helt sikkert kjempeglad! :)

takk for svar:)

Jeg tror egentlig han blir glad, er bare at jeg er så redd for at han skal føle at han er nødt til å gå med det viss han ikke skulle like det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig individuelt. Jeg kjøpte smykke itl kjæresten, men han sa senere at han ikke liker smykker på seg selv :D Den ligger bare i kommoden.. men men! Kan da ikke tvinge folk heller! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vi gutter er skapt til å gjøre ting vi ikke vil, ikke i lengden! Vet ikke om det er noen trøst da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vi gutter er skapt til å gjøre ting vi ikke vil, ikke i lengden! Vet ikke om det er noen trøst da. ;)

hmm. jeg får vel manne meg opp til å gi det;) jeg merker jo viss han ikke vil gå med det, og det er jo ikke verdens undergang det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...