Gå til innhold

Første gang

Fremhevede innlegg

Gjest silje.b
Skrevet

Er det "forventet" at jenta får orgasme første gangen hun har sex med en ny partner? Eller er det vanlig at første gang med en ny en er litt klønete og rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle jenter får orgasme med en ny partner, og det er aldri klønete, rart, og nervøst.

Selvfølgelig er det ikke slik.

Skrevet

Uff! Må bare dele: hadde første seansen med ny fyr i går, var supertent etter klining og grafsing osv., men når klærne kom av og jeg skulle gjøre noe mer, gikk bare piffen helt ut av meg! Ikke noe galt med kroppen hans eller noe. Fikk jeg et snev av prestasjonsangst tro? Det ble ikke noe pulings til slutt, bare litt annet småsnacks, det hele ble litt sånn stille og pinlig. Så lo vi litt av det og så ble vi bare liggende å prate og tulle og kose litt. Var allreit det da, men jeg ble litt skuffet over at av-knappen slo inn... :)

Skrevet

Sikker på at han var stor nok for deg? Tente han deg ikke?

Skrevet
Sikker på at han var stor nok for deg? Tente han deg ikke?

Skjønner at du ser på dette som selvfølgeligheter "gjest," men kan du ikke bare la være å lese tråder som "plager" deg i stedet for?

For å svare til TS. Forventninger er bare noe man danner seg selv, og om du forventer å få orgasme og ikke får det, så blir man kanskje litt skuffet. Dersom man ikke forventer noe annet enn at man skal kose seg så kommer den gode sexen etterhvert. For noen så er første opplevelsen helt topp, mens andre "bruker" den til å bli kjent med sin partner. Heldigvis er alle jenter forskjellige og liker forskjellige ting. Det må man lære, møter man en ny partner og tror man vet akkurat hvordan h*n skal tilfredsstilles så har man veldig langt igjen.

:)

Skrevet
Skjønner at du ser på dette som selvfølgeligheter "gjest," men kan du ikke bare la være å lese tråder som "plager" deg i stedet for?

For å svare til TS. Forventninger er bare noe man danner seg selv, og om du forventer å få orgasme og ikke får det, så blir man kanskje litt skuffet. Dersom man ikke forventer noe annet enn at man skal kose seg så kommer den gode sexen etterhvert. For noen så er første opplevelsen helt topp, mens andre "bruker" den til å bli kjent med sin partner. Heldigvis er alle jenter forskjellige og liker forskjellige ting. Det må man lære, møter man en ny partner og tror man vet akkurat hvordan h*n skal tilfredsstilles så har man veldig langt igjen.

:)

Du har nok rett Hanselot! Det er lenge siden det ble slutt med eksen, og han her er bare en helt annen type. Jeg satte nok i gang "samme program" på han her, og så ble det bare feil, det fungerte ikke! Hm - det er jo eg. litt spennende! Kanskje jeg får ha følehornene mere ute ved neste anledning, så jeg får snust meg frem til hva han liker osv. Kanskje muligheter til å lære noe nytt. Tror kanskje jeg skremte han litt også? Prestasjonsangst smitter kanskje ganske lett?

Og nei "Gjest", det er ikke noe gæernt med gutten på noen måte, han er helt fin han :)

Skrevet

Og nei "Gjest", det er ikke noe gæernt med gutten på noen måte, han er helt fin han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...