laperla Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, hvor er det dere egentlig handler gosaker som hudpleie, kosmetikk osv. om dagen? Bruker dere de sjappene som før? Eller handler dere like greit i butikk her hjemme? Sitter å ser på f.eks. SN, der er det jo fiint lite/ingenting å spare. Selv om en har 10% og slipper shipping. Ellers handler(eller skal jeg si handla?) jeg mye på Ebay, men finner ikke noe "rimelig" der lengre. (Ofte mye å betale i shipping?) Er det bare meg, eller er jeg elendig på å søke kanskje? Håper på svar:) Takk på forhånd.
hufsa! Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, hvor er det dere egentlig handler gosaker som hudpleie, kosmetikk osv. om dagen? Bruker dere de sjappene som før? Eller handler dere like greit i butikk her hjemme? Sitter å ser på f.eks. SN, der er det jo fiint lite/ingenting å spare. Selv om en har 10% og slipper shipping. Ellers handler(eller skal jeg si handla?) jeg mye på Ebay, men finner ikke noe "rimelig" der lengre. (Ofte mye å betale i shipping?) Er det bare meg, eller er jeg elendig på å søke kanskje? Håper på svar:) Takk på forhånd. Heia,jeh handler forsatt i.d. og hårprodukter på Ebay kan jo ikke sammenlingnes med prisene i vårt dyre land uansett om dollaren er gått opp,he he.Kjøpte akkurat i.d. pudder til 190 med frakt syntes ikke det er galt,under halv pris ;-)
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kjøper en del på ebay men har også begynt å kjøpe en del Dr.hauschka og Weleda her siden det er forholdsvis billig.
Gjest Raptuza Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Apotekprodukta som fx Avene blir som regel ikkje billegare på ebay enn her til lands på apoteka når ein reknar med frakten...dessverre!
hufsa! Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Apotekprodukta som fx Avene blir som regel ikkje billegare på ebay enn her til lands på apoteka når ein reknar med frakten...dessverre! Heia,det var vel ikke apotekprodukter sjenereldt ho spurte om..
laperla Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2008 Heia,jeh handler forsatt i.d. og hårprodukter på Ebay kan jo ikke sammenlingnes med prisene i vårt dyre land uansett om dollaren er gått opp,he he.Kjøpte akkurat i.d. pudder til 190 med frakt syntes ikke det er galt,under halv pris ;-) Akkurat ID produktene kan en ikke klage på prisen, men tenke kanskje litt mer på Dermalogica f.eks. Er bare så irriterende å måtte betale fortollingsgebyr og styr.
laperla Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2008 Apotekprodukta som fx Avene blir som regel ikkje billegare på ebay enn her til lands på apoteka når ein reknar med frakten...dessverre! Er vel en fare for at disse Ebayselgerne tar seg rimelig fett betalt for å sende varer til oss... Tanken har jaggu slått meg en og annen gang.
hufsa! Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Akkurat ID produktene kan en ikke klage på prisen, men tenke kanskje litt mer på Dermalogica f.eks. Er bare så irriterende å måtte betale fortollingsgebyr og styr. Hm,,har jeg alltid sluppet unna,he he.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Er vel en fare for at disse Ebayselgerne tar seg rimelig fett betalt for å sende varer til oss... Tanken har jaggu slått meg en og annen gang. Det er faktisk ikke saa innmari billig aa sende ting til Norge, tro meg jeg er eBay-selger (fra USA).
laperla Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2008 Det er faktisk ikke saa innmari billig aa sende ting til Norge, tro meg jeg er eBay-selger (fra USA). Hm... Jeg bare stusser av og til når samme vare har så ulik shippingkostnad.
Mischa Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 ^ Jeg lurer på om det kan skyldes at selgerne på eBay må betale en viss prosent av salget til eBay, og om de da setter en litt lavere pris på varen og kompenserer ved å øke fraktkostnaden så klarer de å lure systemet.. Har hvertfall hørt om dette tidligere!
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 Heia,det var vel ikke apotekprodukter sjenereldt ho spurte om.. Det heter generelt.
HellCat Skrevet 29. oktober 2008 #13 Skrevet 29. oktober 2008 www.angryyoungandpoor.com eller Ebay. Om jeg skal ha basisplagg handler jeg like gjerne på H&M, der er det relativt billig uansett:)
hufsa! Skrevet 29. oktober 2008 #14 Skrevet 29. oktober 2008 Det heter generelt. He he har bare 7 år skolegang,syntes jeg er flink til å skrive for det er jo ikke allverdens ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå