Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt Avene.fåes på apoteket.Hater krem på hendene men denne kan jeg bruke.Trekker fort inn og lukter godt!!

Skrevet

Jeg liker den rosa hand and nails-kremen. Billig, funker bra og lukter godt.

Skrevet

Avene sin er god, ja. Det samme er Niveas SOS-et-eller-annet, samt The Body Shop Almond Daily Hand & Nail Cream, begge lukter godt også! :jepp:

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Noen som har prøvd Clarins hand and nail treatment cream?

Skrevet

Jeg liker den gode gamle Vaseline Intensive Care. Fantastisk lukter den og :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns Atrix er kjempebra. Trekker inn fort og blir ikke klissete. >Er fin på føttene og faktisk.

Men jeg vet av flere som er uenig med meg, så det er vel en smakssak.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Hemp fra bodyshop er den eneste jeg bruker.

Skrevet

Ja, og jeg likte den ikke. Syntes ikke den tilførte hendene nok fuktighet (eller er det fett?) De var like tørre 5 min etter påføring.

(Andre Clarinsprodukter funker for øvrig bra på meg.)

Min favoritt når det gjelder håndkrem er "Biomains" fra Biotherm. Huden føles mykere en god stund og dessuten lukter den godt.

Gjest Gl@mB@be
Skrevet
Ja, og jeg likte den ikke. Syntes ikke den tilførte hendene nok fuktighet (eller er det fett?) De var like tørre 5 min etter påføring.

(Andre Clarinsprodukter funker for øvrig bra på meg.)

Min favoritt når det gjelder håndkrem er "Biomains" fra Biotherm. Huden føles mykere en god stund og dessuten lukter den godt.

Ok. Fant nemlig en test skjønner du, hvor den fra clarins fikk terningkast 6. Den fra biotherm funka ikke så bra syns nå jeg. Dette er visst veldig individuelt :ler:

Skrevet

Avene. Den er den beste jeg har prøvd noen sinne, mye bedre enn Clarins sin. Vaseline Intensive Care sin synes jeg er fryktelig.

Skrevet

Jeg bruker den nå og er kjempefornøyd.

Skrevet

Avène som flere nevner her er veldig god, men kanskje litt for fet for meg. Oliva fra apoteket liker jeg også godt. Jeg prøvde nylig Boots Expert sensitive moisture boost hand cream og den er vel så langt min nye favoritt. Jeg synes de aller fleste parfymerihåndkremer er altfor sterkt parfymert, det liker jeg ikke og jeg føler også det tørker huden ut litt. De fleste håndkremer jeg har foretrukket har jeg kjøpt på apoteket.

Skrevet

L'Occitane sin! Den i sølvtube. Trekker raskt inn i huden og lukter aldeles nydelig.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Clarins sin.

Skrevet
L'Occitane sin! Den i sølvtube. Trekker raskt inn i huden og lukter aldeles nydelig.

Enig:)

Liker også veldig godt Body Shop Almond.

Skrevet
Hemp fra bodyshop er den eneste jeg bruker.

ja denne er fanastisk! lukter ikke så godt da

Gjest Raptuza
Skrevet

Ahava sin(Vita, nettbutikk, helsekost) er den eg alltid vender tilbake til. Hendene blir så vakre og luktar nydeleg! Har Avene og, men den blir lett for klissete, men duftar skjønt.

Skrevet

Elsker ACO Sense & Care fra apoteket! Trekker raskt inn, lukter nyyydelig og gjør hendene deilig myke :rødme: Billig er den også!

Skrevet

L'Occitane sin håndkrem er favoritten, men synes også Cosmica sin er ålreit. Hamelten Soft no.1 håndspray er også god til tørre hender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...