Gjest Hårvekst Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Jeg er en dame som har en mørk bart, ikke sånn skjegg bart, men myke mørke hår på overleppen. Hvordan kan jeg få den bort uten å skjere med høvvelen som mannfolkene gjør? Noen tips?
Klematis Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Du kan vokse, enten på salong eller så kan du kjøpe noen små strips til bruk i ansiktet og gjøre det selv. Jeg har aldri prøvd de stripsene, så vet ikke hvor godt det virker. Men det gjør vondt på salong hvertfall... Eller så kan du bruke hårfjerningskrem. Tror også her det finnes noen som er spesielt laget til bruk i ansiktet. Jeg har imidlertid benyttet hårfjerningskrem som egentlig er til legger o.l., men for sensitiv hud. Har fungert fint. Resultatet blir best med voksing. Blir litt sånne kviseaktige nupper etter en ukes tid med krem, men det går kanskje over etter flere ganger. Jeg har ikke prøvd så mye, kun om vinteren når jeg er spesielt blek. Men voksing gjør VONDT! Og så er det litt flaut å komme ut fra salongen med superrød overleppe... Så ikke planlegg å gå på shopping rett etterpå
cypress Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Noen som har prøvd laser eller elektrolyse?? Jeg har tatt laser på bikinilinjen, og det funker som bare det. Det gjør vel det på leppen og da, hvis bare fargekontrasten blir stor nok? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Noen som har prøvd laser eller elektrolyse?? Jeg har tatt laser på bikinilinjen, og det funker som bare det. Det gjør vel det på leppen og da, hvis bare fargekontrasten blir stor nok? :klø: Laser? Overslag på pris? Kommer barten tilbake like fort som om du napper eller barberer da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå