Gjest Knust Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hei alle sammen, er fast bruker men utlogget nå. Kjæresten min måtte ta en hasatur til jobben og lot MSN stå oppe mens hun var borte. Jeg klarte ikke dy meg og ble sittende og snoke litt og meldingsloggen fra en fyr i kontaktlisten hennes gav meg bakoversveis. Hun reiser endel i jobben sin og i Oslo har hun møtt denne fyren flere ganger på hotellet der hun pleier å bo. De har visst et temmelig lett forhold hvor han beskriver hvor mye han nyter å bruke henne, knulle henne og tvinge henne til å gjøre ting. Hva gjør jeg nå, er helt matt her jeg sitter. Vi har det jo så bra sammen.
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Hadde jeg funnet noe slikt i loggen til dama, så hadde ikke min førsteprioritet vært å kludre ned noen rolige strofer på et kvinneforum.
nettengel Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Hadde det vært meg hadde jeg pakket sakene hennes, satt dem utenfor døra og skiftet lås!!
camilla* Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 er du like rolig som det "høres ut som"? Jeg hadde skrevet ut hele loggen, så ikke hun kunne slette den , og si det ikke var noe. Så hadde jeg tatt kopi og lagt den ene frem på bordet hvor jeg vet hun hadde sett den. Sitt og ventet på et svar, og hun får værsågod forklare seg !! Vel, vel er jo ikke mye å forklare, men du har vel noen spm. hun bør svare på. lett å si at man ville kastet henne på dør, men du får finne ut selv hva du kan godta og hva du kan leve med. Men det er ivertfall ingen tvil om at hun har noe på gang etter det du skriver. Men det er helt klart et enormt svik, og tillitsbrudd. tror jeg hadde pakket en bag og reist jeg..etter at hun hadde forklart seg. Om ikke du ber henne reise da..
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Dette var jo en forferdelig ekkel oppdagelse, men samtidig synes jeg det er bra at du fant det ut, så du ikke risikerer å bli potensielt smittet av sykdommer i tillegg til å bli bedratt på denne måten. Klem til deg. Det være sagt; er de fleste av oss egentlig klar over hvor mye nett-utroskap/flørting og sextreff som skjer via nettet??? Jeg skrev for 6 måneder siden en oppgave om dette, og måtte nødvendigvis gjøre research på dette. Resultatet var i mine øyne sjokkerende. Folk man traff på nettet, var for det første " som meg og deg" : oppegående og de aller fleste velutdannnede i gode solide jobber. Disse tilbragte deler av dagen på nettet på denne måten, og hadde i tillegg treff kun for sex'ens skyld. Jeg traff en del av disse som jeg kom i kontakt med- under disse treffene fortalte jeg hvem jeg var og hvorfor jeg var på nettet og traff dem, og gjorde ingenting annet enn å samtale med dem - de fikk ingen sex av meg ( selv om svært mange av disse var noen riktige go'biter. Flesteparten av disse mennene man traff på nettet, var i forhold - samboer/gift -og enda flere hadde en familiesituasjon. mange av disse hadde et godt og velfungerende samliv med en de virkelig var glad i, men var kun ute etter litt eventyr og kos på si - uten forpliktelser og med absolutt diskresjon.Det var ikke så nøye for dem om de var på jobb, reise eller hjemme når de sjekket på nettet - målet var sex / å finne en elskerinne, og så lenge man ikke kunne bli oppdaget, var det det aller viktigste. De var ikke særlig forsiktige, synes jeg. til tross for at de søkte absolutt diskresjon, var de svært villige til å oppgi detaljer om seg selv på nettet; sitt virkelige navn, bosted, seksuelle fantasier og preferanser og mobilnr. kom ut før du visste ordet av det. Dette var mennesker av alle mulige yrkesgrupper; mange chattet via mobilen sin; rørleggere, snekkere og andre håndverkere, mens andre i mer stillesittende jobber, satt gjerne på jobb-PC'en og flørtet/søkte. Talemåten er svært direkte, og det er svært sjelden en skjult agenda. De er faktisk svært åpen-de fleste av dem- om at de er i forhold. Svært mange ønsket treff i arbeidstiden - til og med i lunsjen sin ( for ikke å bli oppdaget av sin partner ). De fleste fortalte om et velfiungerende sexliv og forhold som var gode, men det var likevel " noe annet# de også ønsket seg, og dette oppfylte gjerne ikke partneren - både på et emosjonelt plan eller/og sexuellt plan. Det var mange som hadde en ytre fasade til partner/familie/omgivelser, men som hadde en indre frustrasjon de ikke ønsket å vise for disse. Jeg sjekket for øvrig dette rundt begge kjønn, og det skal sies at vi jenter også har en tilbøyelighet her, selv om det uten tvil var 80% menn som stod for denne type aktivitet. Det som også var et repeterende ønske fra mange av disse mennene, var det som du, Knust, leste fra din samboers email, at man ønsker en person de kan " bruke", knulle og " ta for seg" - en person uten hemninger, som er med på leken, og selv ønsker å trekke det litt ut. " når damen min skal gjøre noe "xtra", tar hun på seg " sexy undertøy"- dvs. blondeundertøy,stockings og høye hæler. Hvordan skal jeg fortelle henne at jeg ønsker å fiste henne og bruke henne til hun skriker av nytelse"? Mange ønsket høylytt og rå sex, og synes at sexlivet på hejmmefronten var litt vel seigt - dette til tross for at de til stadighet fortalte sine elskeder at alt var helt fantastisk på den fronten. " hvis jeg ikke sier det, blir det vel ihvertfall ikke noe på meg?! " Menge av disse mennen hadde en god porsjon humor, og selvironi. Hadde jeg møtt dem hvor som helst annet sted, ville jeg aldri ha satt dem i en " slik bås". En kollega av meg, har etter å ha lest oppgaven, innrømmet av også han har vært invitert på og tatt imot "lunsj-sex". Bare tenkte jeg skulle nevne dette, da enkelte virker som om de er sjokkerte og vet ikke sin arme råd over hva man skal si til slikt - så forferdelig som dette er. Vet dere selv egentlig hva som skjer med din egen partner på denne fronten?? Kanskje jeg har hatt en prat med nettopp din mann/samboer/kjæreste?? Det var svært mye som kom frem i denne researchen
Apollon Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Hei alle sammen, er fast bruker men utlogget nå. Kjæresten min måtte ta en hasatur til jobben og lot MSN stå oppe mens hun var borte. Jeg klarte ikke dy meg og ble sittende og snoke litt og meldingsloggen fra en fyr i kontaktlisten hennes gav meg bakoversveis. Hun reiser endel i jobben sin og i Oslo har hun møtt denne fyren flere ganger på hotellet der hun pleier å bo. De har visst et temmelig lett forhold hvor han beskriver hvor mye han nyter å bruke henne, knulle henne og tvinge henne til å gjøre ting. Hva gjør jeg nå, er helt matt her jeg sitter. Vi har det jo så bra sammen. Føler med deg! Jeg tok selv min kone "på fersken" på lignende måte i august. Det viste seg at de i noen måneder hadde hatt noen møter (lunsj-møter på hotell, "seminar" etc.) og de hadde heftig SMS kontakt i mellomtiden. Min tilværelse ble snudd på hodet og det har selvfølgelig vært (og vil fortsette å være) en ekstremt tung periode. Kastet jeg henne ut? Nei, ikke i første omgang. Jeg trodde ikke da at det var noen annen utvei enn skillsmisse, men ville pga barna ha et gjennomtenkt budskap til dem så de ikke fikk ekstra belastning av hylende, sinte foreldre. Min kone har lagt seg flat og tryglet om at vi skal forsøke videre. Vi har hatt lange samtaler alene, og vi har tatt hele runden til lege (sjekke sykdommer), familieterapeuter og psykologer. Nå er vi der at jeg er villig til å forsøke å komme videre. Lett er det ikke, og min kone har nå "brev og besøks-kontroll". (Litt utfordrende da hun har en krevende jobb hvor jeg på ingen måte kan kontrollere alt som skjer i lunsjer o.l.). Mine råd til deg: - Ikke slutt etterforskningen fordi du allerede har funnet ut at hun er utro. Dersom du senere er villig til å forsøke å forsone deg med dette, vil du lure på hva du ikke rakk å finne ut før hun slettet spor. Konfronter henne, og ikke la henne slette bevis. Gå gjennom alt sammen med henne. Sjekk så mye du kan før hun får sjansen til å rydde i bevis. Ikke glem andre mulige affærer! Etter dette burde du vite sånn nogenlunde hva du står ovenfor og hva du eventuelt må leve med. - Ikke spre "nyheten" til alle og enhver. Selv om du har god lyst til å fortelle hele verden hvilken drittsekk hun er, tenk deg om. Du kan aldri ta slike betroelser tilbake, men du kan alltids fortelle om hva som skjedde senere, dersom du ønsker det. - Tenk deg om noen dager før du tar beslutningen om hva du gjør videre. Lykke til i en vanskelig tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå