Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du da "satt pris" på å bli oppsøkt av elskerinnen,eller ville du helst ikke ha visst noe i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Godt voksen
Skrevet

Jeg ville visst, og jeg hadde likt en samtale ansikt til ansikt eller pr telefon bedre enn et brev, men å si at jeg ville satt pris på å bli oppsøkt av elskerinnen er vel å ta hardt i...

Skrevet

Nei,det var derfor jeg skrev "satt pris" på, det er jo selvfølgelig nesten ingen som vil ta ett sånt besøk med glede.

Skrevet

Jeg ville likt å vite og jeg hadde likt å tatt en samtale med elskerinnen. Men jeg ville ikke ha satt pris på å bli oppsøkt. Om jeg fant ut at mannen min var utro måtte jeg nok trengt litt tid før jeg hadde orket å snakke med elskereinnen.

Skrevet
Nei,det var derfor jeg skrev "satt pris" på, det er jo selvfølgelig nesten ingen som vil ta ett sånt besøk med glede.

Er du selv en elskerinne som vurderer å oppsøke en bedratt kone? Hvorfor vil du eventuelt det?

Skrevet

eg skulle gjerne formulert meg på en annen måte ; Hvis din partner har ett forhold, ville du "satt pris" på å bli oppsøkt av elskeren/elkserinnen ? Det var vel mer riktig..

Nei,jeg er ikke noens elskerinne,men jeg har en gang vært det.

Skrevet
Er du selv en elskerinne som vurderer å oppsøke en bedratt kone? Hvorfor vil du eventuelt det?

Glemte å svare på ditt siste spørsmål... Hvorfor jeg lurer på dette? Av den enkle grunn at hvis jeg ble bedratt ville jeg gjerne visst om det,og med hvem han bedro meg med. Jeg ønsker ikke selv å leve på en løgn.

Skrevet
Glemte å svare på ditt siste spørsmål... Hvorfor jeg lurer på dette? Av den enkle grunn at hvis jeg ble bedratt ville jeg gjerne visst om det,og med hvem han bedro meg med. Jeg ønsker ikke selv å leve på en løgn.

Det skjønner jeg, og jeg er helt enig. Jeg bare reagerte på tanken om at elskerinnen skulle oppsøke den bedratte. Om mannen min var utro ville jeg ønsket at elskerinnen hans fikk en enveisbillett til Kualulumpur.

Skrevet
Det skjønner jeg, og jeg er helt enig. Jeg bare reagerte på tanken om at elskerinnen skulle oppsøke den bedratte. Om mannen min var utro ville jeg ønsket at elskerinnen hans fikk en enveisbillett til Kualulumpur.

Ja,den tankegangen skjønner jeg veldig godt! Men nå har det seg slik at jeg nå i ettertid tilfeldig har funnet ut at konen til min tidligere elsker er et fantastisk menneske, og jeg ønsker henne ingenting vondt,tvert imot...er det da best å holde kjeft eller at hun får vite sannheten? Han har forøvrig et nytt forhold bak konens rygg nå.

Skrevet

Absolutt! Jeg hadde blitt utrolig takknemlig dersom noen gjorde meg oppmerksom på at mannen min var utro mot meg. Det siste jeg ønsker er å leve som en godtroende idiot.

Skrevet
Ville du da "satt pris" på å bli oppsøkt av elskerinnen,eller ville du helst ikke ha visst noe i det hele tatt?

Siden du omtaler henne som elskerinnen ville jeg gjerne visst om det. Hvis det bare var en ons ville jeg helst ikke blitt kontaktet... En ons er noe nesten alle kan ha gjennom et langt samliv men en elskerinne stiller i en egen klasse selv om han bare tenker rent seksuelt rundt det...

Skrevet
Siden du omtaler henne som elskerinnen ville jeg gjerne visst om det. Hvis det bare var en ons ville jeg helst ikke blitt kontaktet... En ons er noe nesten alle kan ha gjennom et langt samliv men en elskerinne stiller i en egen klasse selv om han bare tenker rent seksuelt rundt det...

Her er det snakk om ett forhold(eller i dette tilfelle mer en 1 forhold) bak konas rygg,ikke en enkelt ons

Skrevet (endret)

Jeg ville ikke ønsket å prate med elskerinnen.

Det er ikke hun som har sviktet meg, det er han.

jeg ville gjerne visst navnet hennes så jeg slapp å bli "overrasket" en gang.

Men å se eller prate med henne, ALDRI, ville ikke latt henne få gleden av å se mine følelser på emnet, heller ikke latt henne få stilne sin egen samvittighet ved å prate med meg.

Men nå har det jo ikke skjedd da, så kan jo ikke si med 100% sikkerhet.

Men jeg ville gjerne visst om utroskapen og selv bestemt om jeg ønsket å fortsette forholdet med en mann som gjør slikt mot meg.

Endret av Jigva
Skrevet

Da synes jeg kona bør få vite det, så hun kan velge om hun vil leve med en sånn mann.

Skrevet
Her er det snakk om ett forhold(eller i dette tilfelle mer en 1 forhold) bak konas rygg,ikke en enkelt ons

Jeg er klar over det. Hvis han hadde ons med en vi begge kjente eller at alle visste det ville jeg kanskje også gjerne blitt informert uten at det ville ført rett ut i singellivet igjen. Jeg har opplevd utroskap før og jeg klarte å tilgi han ene men ikke den andre... Det er litt merkelig siden jeg klarte å tilgi at han ene var glad i oss begge (vi var unge) og jeg satte pris på ærligheten hans. Jeg har i dag ingen problemer med å forholde meg til henne selv om vi ikke er venninner. Det var verre med denne ons-mannen, fordi jeg fikk vite om det gjennom andre.

Skrevet

Jeg vil vite det om mannen min var utro. Men jeg tror nepe jeg hadde likt at hun troppet opp på døra..

men en tlf hadde vært ok.

Synes kona skal få vite hva mannen driver med så kan hun få velge om hun vil være sammen med han eller ikke.

Skrevet

Som noen andre har sagt før; hvis det hadde vært et engangstilfelle ville jeg fortsatt ønsket å leve i uvitenheteten.. Om det er et forhold ville jeg derimot visst om det.

Men jeg aner ikke hvordan jeg hadde taklet denne elskerinnen...!

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Men hvem er det dere tenker som skal varsle konen? Elskerinnen?? Jeg har et forhold, serie-ons eller hva man nå skal kalle det til en gift mann, men det kunne ikke falle meg inn å ringe kona og fortelle det! hvorfor skulle jeg det??

Skrevet

Jeg syns du burde si i fra til henne, men ikke møt opp på døren, du vet aldri hvordan hun kommer til å reagere. Ring henne, evt send henne et brev. Fortell også at han har et nytt forhold, gjene si med hvem. Jeg hadde satt prispå det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...