Gå til innhold

Julegavetips?

AmorIne

Anbefalte innlegg

Heia. Er mange emner som angår julegavetips til kjærester, familier og venner, så jeg hiver meg på :)

Jeg skal prøve å finne en gave til kjæresten min, hun er 19år og vi har vært sammen i 6 måneder. Tingen er det at vi har sammen funnet ut at julegaven ikke skal være så dyr, da vi mener at gaver generelt året rundt er like viktig, så vi fordeler det på en måte slik at julegaver ikke skal være spesielt dyre, men heller kreative og gjennomtenkte. Så derfor vil jeg helst kombinere noe som jeg kjøper med noe som jeg har laget.

Noen som har hjelpsomme tips å komme med? Vurderer å lage et A3-ark kort med oss begge to på, der jeg "pynter" henne med et kjøpt smykke og et sett øredobber. Høres dette dumt ut?

Andre tips mottas med stor glede :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mariaja

Var jo en søt idé du hadde der da :) Du kan jo lage til en kurv, med forskjellige "gavekort", på kino, en god middag, massasje og lignende. Også kan du jo kanskje brenne ut en cd med sanger dere begge liker eller som betyr noe for dere. Det er jo tanken som teller, og når dere ikke skal bruke mye penger er jo dette et lurt tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo en søt idé du hadde der da :) Du kan jo lage til en kurv, med forskjellige "gavekort", på kino, en god middag, massasje og lignende. Også kan du jo kanskje brenne ut en cd med sanger dere begge liker eller som betyr noe for dere. Det er jo tanken som teller, og når dere ikke skal bruke mye penger er jo dette et lurt tips :)

Takker for svar og tips :) Vurderer å skaffe et sånn massasjesett for hjemmebruk til henne i tillegg. Så kan vi begge dra nytte av det, der jeg kan være massøren ^^

Fikk masse ideer nå, takk igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor du får kjøpt sett, men de selger veldig gode massasjeoljer på Bodyshop. Duftlyst finner du vel mange plasser, bor du i en by har de veldig gode duftlys på Skrubberiet. Roseblader..tja...Kondomeriet kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...