Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekte juletre eller plast juletre? Hva synes dere er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekte, helt klart!

Skal lukte gran når treet blir pyntet lillejuleaften

Skrevet

Ekte, og det må være vanlig gran og ikke edelgran, for lukten er halve opplevelsen.

Skrevet

Vi har et fint et i plast, vi :sjenert:

Skrevet

Ekte!

Om det ska vara så ska det vara på riktigt. Med lukt, barr/nåler och vattning.

Skrevet

Jeg har et fint plast-tre.. Skulle gjerne hatt et ordentlig et, men ikke hadde jeg fått det hjem og ikke hadde jeg klart å ordne med det :ler:

Så, plast it is :biggrin:

Skrevet

Ekte furu som er sjølvhogga og boren heim igjen.

Skrevet

Vi har et ekte (edelgran) og så har ungene et mindre i plast!!!!

Skrevet
Ekte juletre eller plast juletre? Hva synes dere er best?

AACCHH vi har et plasthelvette som ligger i bua vår(Fikk det av besteforeldre).Det skal i søppla! Styggere dings skal en lete lenge etter :fnise:

Men om man finner et FINT plasttre,som faktisk ser ekte ut,er det vel ok.Sparer jo penger på det,og arbeid med de *^`´~ barnålene!

MEN,det blir nok et vanlig tre på oss i år også.Jeg vil ha et lite tett juletre :)

Skrevet

Stemmer for edelgran jeg og!

Skrevet

Gran :)

Men av og til tenker jeg det sikkert hadde vært like estetisk pent(om ikke like koselig) med et fint plasttre, for vi er alltid så sent ute og får et litt skeivt og kroket tre.. men vi lesser det ned med pynt, så blir det så fint lell, atte :)

Gjest Grafica
Skrevet

Vi har hatt plasttre i flere år, pga mange i familien med allergi. Når man får putta på pynt og lys ser man ikke forskjellen med mindre man ser nøye, flere som har vært hos oss i jula som har kommentert hvor heldige vi var med juletreet vi fant, som var så jevnt og fint :P

Skrevet
Men om man finner et FINT plasttre,som faktisk ser ekte ut,er det vel ok.Sparer jo penger på det,og arbeid med de *^`´~ barnålene!

Vi har hatt plasttre i flere år, pga mange i familien med allergi. Når man får putta på pynt og lys ser man ikke forskjellen med mindre man ser nøye, flere som har vært hos oss i jula som har kommentert hvor heldige vi var med juletreet vi fant, som var så jevnt og fint :P

Jeg er også fan av ekte tre, men når det er sagt så var det fineste treet jeg noen gang har sett uekte. Det så veldig ekte ut, så var bare lukten som manglet, men man kan jo supplere med noe granbar under treet feks?

Gjest Grafica
Skrevet

Ellers er det så mange andre gode lukter!

Vi kan ikke ha noe gran i huset, da blir det allergiutbrudd :P Men når man får alle de andre gode juleluktene merker man ikke at granlukta mangler.

Skrevet

Hei :)

Vi hogger juletre selv på hytta i skogen vi eier, har blitt en tradisjon det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...