Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #1 Skrevet 13. juni 2003 Hei! Har de siste ukene datet en fyr som jeg liker veldig godt...han er fryktelig søt og snill;og vi har mye felles interesser og verdier. Senest sist helg strødde han om seg med komplimenter; om hvor søt,morsom, snill og sexy jeg var; at jeg hadde alle de verdiene han så etter; at han følte at dette virkelig kunne bli noe; oss to osv osv....Må innrømme jer normalt er litt "steinmenneske"; lar meg ikke sjarmere så lett. Men han her har virkelig klart det; føler meg som en forelsket 14- åring når vi er sammen. Vi har IKKE hatt sex.. Men nå, denne uken - har han vært stille som i graven... jeg har tatt kontakt et par ganger; og kommet med forslag til ting og tang. Han har ikke vært direkte avvisende, men har alltid hatt andre planer som ikke passer med mine. Føler at alle initativ kommer fra meg, og at de ikke akkurat blir mottatt med stormende jubel... er jo mulig at jeg tar helt feil; at han faktisk bare har det travel og lagt andre planer, men magefølelsen sier noe annet : - at han rett og slett ikke er interessert i meg lenger..Og i så fall; hvorfor kan han ikke bare gi beskjed om det da? det er vel kanskje det som plager meg mest; å sitte med denne følelsen av å ikke vite hva jeg har å forholde meg til... håper på mange svar
Padmee Skrevet 13. juni 2003 #2 Skrevet 13. juni 2003 Ta det opp med han vel. Få han til å svare ærlig hva han føler, og hvor han vil med dette. Ikke anklag han, bare fortell at det gjør deg usikker og at du gjerne vil vite hvor du står. Får du svar på dette er du et skritt videre å slipper og gruble på dette lenger.
Gjest Embla s Skrevet 13. juni 2003 #3 Skrevet 13. juni 2003 Ligg lavt en stund, husk også hva Freud sa: "noen ganger er en sigar en sigar". Kanskje han faktisk har det veldig travelt, noe annet (som ikke har med deg å gjøre) opptar ham, etc. Vær hyggelig og grei, men ikke mas!
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #4 Skrevet 13. juni 2003 Har nettopp opplevd noe lignende. Det kommer kanskje litt an på hvordan du tar kontakt. Selv opplevde jeg null respons da jeg tok kontakt skriftlig(mail, sms), men da jeg først tok kontakt muntlig (telefon)og "face to face" fikk jeg klart svar...Og det var en stor tilfredstillelse - selv om det var et negativt svar!
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #5 Skrevet 13. juni 2003 Hør her, gi faen i han! Skal du virkelig gi han den æren av at han skal føle seg så dyr og kostbar, ja for det er jo det han spiller på. Ikke mas etter en fyr, som er så tåpelig, det må jo ligge noe bak oppførselen hans?! Nei, nei, nei, la han være i fred, han er ikke verdt din oppmerksomhet! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #6 Skrevet 13. juni 2003 Hør her, gi faen i han! Skal du virkelig gi han den æren av at han skal føle seg så dyr og kostbar, ja for det er jo det han spiller på. Ikke mas etter en fyr, som er så tåpelig, det må jo ligge noe bak oppførselen hans?! Nei, nei, nei, la han være i fred, han er ikke verdt din oppmerksomhet! :evil: Det går jo an å være litt lur da...selv fikk jeg han til å spandere en bedre middag(for tort og svie)..Sånn kan det gå..
Gjest Jeg som startet Skrevet 13. juni 2003 #7 Skrevet 13. juni 2003 Hehe - likte ideen om å få ham til å spandere middag.. Ja, får vel bare ta tyren ved hornene, og spørre ham rett ut - hva som er hans interesse i dette....Synes hele greien er litt merkelig - det har vært han som tatt mest initativ og vist størst interesse, men nå da jeg har "myknet", trekker han seg unna.. skjønner lite jeg da. Er veldig realistisk av meg, så har ikke akkurat begynt å få rosa drømmer om at dette er THE ONE, men er uten tvil interessert i å bli bedre kjent med ham, og la ting utvikle seg i den retningen som skulle være naturlig over sikt. Dette har jeg og sagt til ham, at vi får ta en steg om gangen.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #8 Skrevet 13. juni 2003 La HAN ta initiativet. Det er den aller beste måten å få et ærlig svar på. Nå har du gjort ditt, og kontaktet han mange nok ganger..... Det er hans tur nå !!! Og ringer han ikke, så har du vel svaret du er ute etter......... :oops: Unngå å stresse med dette, det kan gjøre det enda verre, både for deg selv og han. Gutter hater visst mas !!! Og vil ytterligere bidra til at han trekker seg unna...... Men for all del! La HAN ta kontakt med deg !!! :blunke: La han få tid til å savne deg. Og det finnes jo andre fisker i havet vet du.... Venus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå