Gjest Gjest_sienna_* Skrevet 28. oktober 2008 #1 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er det noen som vet hvor en kan finne mal til pepperkake hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
øyenstikker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg lager selv jeg Tegner og klipper i papp. Da kan jeg lage forskjellig hus hvert år....spennende Noen ganger blir det fint, andre ganger blir det mer...ehh spessielt...tøft hehe men moro er det, ler oss skakke når jeg og mannen min lager pepperkakehus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. oktober 2008 #3 Del Skrevet 28. oktober 2008 Julemagasinene fra Allers, Familien osv har stort sett alltid en mal til pepperkakehus i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 28. oktober 2008 #4 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det finnes en par-tre bøker med pepperkakehusoppskrifter...fra enkle til svært avanserte. Skal du låne på biblioteket, spør NÅ, ellers forsvinner de, hilsen streng bibliotekar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 28. oktober 2008 #5 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg lager selv jeg Tegner og klipper i papp. Da kan jeg lage forskjellig hus hvert år....spennende Noen ganger blir det fint, andre ganger blir det mer...ehh spessielt...tøft hehe men moro er det, ler oss skakke når jeg og mannen min lager pepperkakehus Jeg laer også alltid mal selv, og bestemmer slik størrelsen på huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå