annchristin Skrevet 28. oktober 2008 #1 Del Skrevet 28. oktober 2008 Gå inn på firkloveren.no og se på den nydelige nissebyen... Åååhh..jeg har så lyst på sånn.. Men over 6000,- Er det noen som vet om et godt alternativ? Må være god kvalitet..og gjerne sånn samlegreie (at man kan kjøpe en og en ting). Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #2 Del Skrevet 30. oktober 2008 Den var veldig fin, ja. Nå litt over 5000, forresten. Men jeg kan desverre ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 30. oktober 2008 #3 Del Skrevet 30. oktober 2008 Mener Plantasjen har hatt noe slikt i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasta11 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Del Skrevet 30. oktober 2008 Willow three har julekrybbe i "samleversjon".... samlet er den nok dyr... men trenger jo ikke en mark gjetere og en herskare med engler første jula.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #5 Del Skrevet 30. oktober 2008 Plantasjen hadde noe slikt i fjor ja. Husker ikke hvordan kvaliteten var da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #6 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg finner ikke noe nisseby på firkløveren jeg. Er det den nissegården du mener? Julekrybba var fin da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mopsy Skrevet 8. november 2008 #7 Del Skrevet 8. november 2008 Willow three har julekrybbe i "samleversjon".... samlet er den nok dyr... men trenger jo ikke en mark gjetere og en herskare med engler første jula.... Synes Willow three sin julkrybbe er nydelig! Noen som vet hvor den selges? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå