Maneo Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hei! Jeg har brukt ID BE over lang tid nå, men tror kanskje jeg har begynt å reagere på bismuthen, så tenkte jeg skulle bytte. Dessuten føler jeg at dekkevnen forsvinner så fort med ID. Derfor: Hvilket mineralmerke anbefaler du, som er uten bismuth og holder hele (ihvertfall nesten ) dagen?
Gjest *lucky* Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Meow sin i dekkevnen flawless feline. Inneholder ikke bismuth og er holdbar. http://meowcosmetics.com/ Søk i forumet så finner du masse info om mineralsminke!
Maneo Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Meow sin i dekkevnen flawless feline. Inneholder ikke bismuth og er holdbar. http://meowcosmetics.com/ Søk i forumet så finner du masse info om mineralsminke! Takk! Et utrolig fargekart, da.. Jeg har søkt i forumet, men det var så mange spørsmål og svar, og jeg fant ikke det jeg lurte på, så da.
Gjest Deception Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg mistenker egentlig at bismuthen bidrar til å øke holdbarheten på sminken, slik at bismuthfrie merker vil ha litt dårligere holdbarhet. Selv synes jeg Everyday Minerals og UgloGirl har helt OK holdbarhet.
Gjest *lucky* Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg mistenker egentlig at bismuthen bidrar til å øke holdbarheten på sminken, slik at bismuthfrie merker vil ha litt dårligere holdbarhet. Selv synes jeg Everyday Minerals og UgloGirl har helt OK holdbarhet. Det stemmer ikke for min del. Meow holder seg fin mye lengre enn feks ID.
Gjest *lucky* Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Takk! Et utrolig fargekart, da.. Jeg har søkt i forumet, men det var så mange spørsmål og svar, og jeg fant ikke det jeg lurte på, så da. Ja det kan virke litt forvirrende med en gang å velge farge hos Meow. Men bruk veilederen som gir tips om fargevalg utifra hva du bruker i ID så funner du sikkert en som passer. Siamese er ca like lys som ID sin fairly light. Og jeg synes naughty er temmelig lik medium beige hos ID. Dette er bare hvor lyse/mørke fargene er, du må også finne ut hva som passer din hudtone:)
Hilde Christina Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Bismuth har den evnen at den "fester" makeupen til hunde, det er derfor det brukes ja.. Og fordi det er billig Er fast tilhenger av Everyday Minerals og selvom jeg for tiden tester Meow Cosmetics synes jeg ikke dette er bedre enn EM. EM er både billig og veldig bra pluss at du får gratisprøver slik at du finner din farge lettere enn hos andre merker.
mari4ever Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Bismuth har den evnen at den "fester" makeupen til hunde, det er derfor det brukes ja.. Og fordi det er billig Er fast tilhenger av Everyday Minerals og selvom jeg for tiden tester Meow Cosmetics synes jeg ikke dette er bedre enn EM. EM er både billig og veldig bra pluss at du får gratisprøver slik at du finner din farge lettere enn hos andre merker. elendig holdbarhet på mineral pudder generelt. tåler såvidt en liten bytur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå