Gå til innhold

Vegghengt toalett

Gjest Gjest_Dodraugen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Dodraugen_*
Skrevet

Vi er i gang med oppussing av badet og skal ha nytt, vegghengt toalett. Jeg synes det er vanskelig å finne et, foreløpig er Villeroy & Brochs Subway favoritten (bilde: http://www.thebathroomshop.com.au/images/t...ay_wallhung.jpg ), men jeg har lest noe om at det faktisk er litt vanskelig å holde rent inni. Noen som har erfaring?

Eller kan anbefale et lignende toalett? Jeg liker formen på det nevnte toalettet, at det er rundt, uten kriker og kroker. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_emma_*
Skrevet
Vi er i gang med oppussing av badet og skal ha nytt, vegghengt toalett. Jeg synes det er vanskelig å finne et, foreløpig er Villeroy & Brochs Subway favoritten (bilde: http://www.thebathroomshop.com.au/images/t...ay_wallhung.jpg ), men jeg har lest noe om at det faktisk er litt vanskelig å holde rent inni. Noen som har erfaring?

Eller kan anbefale et lignende toalett? Jeg liker formen på det nevnte toalettet, at det er rundt, uten kriker og kroker. :)

Jeg har denne skålen på begge badene våre, og er veldig fornøyd. Jeg kan ikke skjønne at noen sier de er vanskelige å rengjøre inni - de er like enkle i formen inni som utenpå. I tillegg er de belagt med et smussavstøtende belegg som gjør dem (litt) enklere å rengjøre ettersom ingenting setter seg ordentlig fast. Setet har også demping når man lukker. (Men ikke når man åpner, så pass opp hvis du har barn, ellers kan du få merker i lokket...)

Skrevet

Vi har et Villeroy & Broch Subway vegghengt toalett og jeg er veldig fornøyd. Det er elegant og enkelt - og veldig lett å holde rent da det ikke har noen krinkel-kroker under og bak som så mange toaletter idag har.

Mannen hadde lyst til å skifte ut alle toalettene våre med Subway`en - og det kommer vi nok til å gjøre etterhvert. Myklukkingen er også et viktig moment synes jeg.

Skrevet

Tusen takk for svar. :)

Merkelig at jeg fant en tråd (på.. tja, nybaktmamma eller noe i den gata) om at mange var så misfornøyd på grunn av renholdet.

Det er jo så fint. Veldig, veldig fint.

• 3 år senere...
Skrevet

Tusen takk for svar. :)

Merkelig at jeg fant en tråd (på.. tja, nybaktmamma eller noe i den gata) om at mange var så misfornøyd på grunn av renholdet.

Det er jo så fint. Veldig, veldig fint.

Ble du fornøyd med toalettet du valgte?? (Villeroy & Broch Subway)

Er også skeptisk til formen inni toalette :S

Hadde vært flott med en konklusjon på innlegget ditt :)

Skrevet

Vi likte bedre designet på Phillippe Stärck fra Duravit og valgte det. Er veldig fornøyde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...