Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Jeg har lest kjerringråd om at Aloe Vera ska være bra mot kviser og uren hud. Stemmer dette?
Myztical Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg ville behandlet kvisene før jeg hadde gått over til Aloe Vera'n. Anbefales Acnix som du får kjøpt på helsekostbutikker og på Vita. En meget effektiv krem som først smøres på problemområder og deretter kun på kvisene. Bruker du denne to ganger daglig, vil kvisene forsvinne raskt! Jeg bruker denne selv i ny og ned og er kjempefornøyd. Brukt den siden jeg gikk på ungdomsskolen, jeg er nå 21 år. Det finnes en ansiktsvask i samme serie, den er også god. Jeg har brukt ren Aloe Vera gel i ansiktet i noen år som en slags dag- og nattkrem. Aloe Vera heler huden raskt så arrene etter kvisene blir borte (men du vil fortsatt ha store porer om du har det). Hudfargen blir jevn og myk. Viktig at du tar på et tynt lag, så huden ikke blir for blank. Bruk gjerne sminke over Jeg bruker Aloe Vera gel som en fuktighetskrem på kroppen også. Fint mot eksem, irritert hud, kløe, solbrenthet osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå