Gjest tippsi Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 I går dumpet den ned i postkassen min, og jeg løp opp i leiligheten for å titte i den! Hva synes dere om plaggene? Skal dere bestille noe? Jeg synes det var mye friske farger i år. Mener å huske at kolleksjonen i fjor var litt dyster og trist i fargene. Korall er jo veldig fint når man får litt brunfarge om sommeren! Kjolen på forsiden er veldig søt da, men det var noe rart med sømmen over brystet. Synes ellers kjoleutvalget er ganske skuffende, men de kommer kanskje sterkere tilbake til våren. Det er også mye basistopper, men til forskjell fra ellers så finnes det i mange fine farger. Så kanskje det blir noen sånne! Synes buksen på s. 39 var fresh. Jeg har aldri hatt en sånn bukse før, har noen av dere erfaring med liknende bukser fra H&M? Ser for meg at de kanskje fort blir sidrompa. Ellers var det også MANGE fine bikinier og lekkert undertøy i år. Ser forøvrig at en av modellene i katalogen er hun som fronter Cubus' kampanje nå om dagen! Er det bare jeg som synes hun ser litt rar ut i fjeset når hun stirrer mot kameraet og strammer munnen i litt trutmunnfasong? Det ser liksom litt anstrengt ut. Har lagt merke til det hos Cubus også. Jaja, det var egentlig helt utenfor tema. Kom igjen, hva synes dere?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg synes jeg har sett det meste før. Den eneste forskjellen er at plaggene kommer i nye farger og mønstre.
Tulipanpiken Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg fikk katalogen i dag! Endelig! Det var fin layout i den i år synes jeg, med delikate farger og sammensetninger av diverse ting. Jeg likte også fargene. Men det er litt rart å tenke på vår- og sommerklær allerede nå da...
minemor Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Får den ikke før i romjula jeg.... Vanligvis i værtfall...
Ephemera Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Har egentlig bare funnet flere bikinier og undertøy som jeg har lyst til å bestille...
Kihn Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Har funnet en del fint ja, bl.a. noe jeg må ha, som jeg må forhåndsbestille, men det vil jeg ikke si hva er i tilfelle noen får samme idé
momo Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Fant litt som jeg må ha. Men synes det er veldig mye samme som før, bare fargene som endrer seg litt. Det største må ha er en bikini jeg likte, og de pleier jo og være utsolgt i den str jeg må ha allerede i mai. Så nå skal jeg være tidlig ute.
Gjest Trolletrine Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 Jøss, har den kommet allerede nå!? Fikk min katalog i forgårs, men kjolen jeg ville ha er allerede utsolgt Uttrykket "løp og kjøp" har dermed fått ny mening for meg
Vera Vinge Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har ikke sett den, men jeg kjenner jeg blir stressa hvert år når den kommer. Alt for tidlig å tenke på vår og sommer. Nå skal jeg bare nyte høsten.
Ephemera Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 Fikk min katalog i forgårs, men kjolen jeg ville ha er allerede utsolgt Uttrykket "løp og kjøp" har dermed fått ny mening for meg Utsolgt? Fra vårens forhåndskatalog? Hvordan finner du i tilfelle ut det? Ved å legge inn varenummeret på bestillingsskjemaet på nettsiden? Sånn ellers: Det er en del av oss som har fått forhåndskatalog for våren/sommeren 2009 nå. Dere som ikke har fått den, får den "vanlige" katalogen ved årsskiftet.
Gjest Trolletrine Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 Utsolgt? Fra vårens forhåndskatalog? Hvordan finner du i tilfelle ut det? Ved å legge inn varenummeret på bestillingsskjemaet på nettsiden? Sånn ellers: Det er en del av oss som har fått forhåndskatalog for våren/sommeren 2009 nå. Dere som ikke har fått den, får den "vanlige" katalogen ved årsskiftet. Jeg ringte til kundeservice i dag fordi jeg ikke fant det i nettbutikken.Etter å ha opplyst om artikkelnr sier "servicedama" at kjolen er utsolg i alle farger og i alle størrelser, og at de ikke får det inn igjen
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #14 Skrevet 29. oktober 2008 vår katalogen nå? det er et sikkert tegn på at det snart er vår!! eller ikke.. =) men er jo lov å drømme litt fram i tid...:)
Gjest Trolletrine Skrevet 29. oktober 2008 #15 Skrevet 29. oktober 2008 Kan jeg spørre hvilken? Artikkelnr 86-8778 på side 12.Høyhalset genserkjole i svart, cerise eller gråmelert.
Gjest Trolletrine Skrevet 29. oktober 2008 #17 Skrevet 29. oktober 2008 Det må være i høstkatalogen..? Hæ?Er det mulig???Jeg fikk jo katalogen i forgårs???...
trulta_ Skrevet 30. oktober 2008 #18 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har bestilt ett par ting i dag, men var svarte ting. Det var jo veldig likt det i år, og i fjor.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #19 Skrevet 30. oktober 2008 Hæ?Er det mulig???Jeg fikk jo katalogen i forgårs???... Det høres ut som høstmoten, men så står det jo også foran på katalogen hvilke årstid/sesong den gjelder for...
Nicky B Skrevet 30. oktober 2008 #20 Skrevet 30. oktober 2008 Artikkelnr 86-8778 på side 12.Høyhalset genserkjole i svart, cerise eller gråmelert. Ingen kjole på side 12 i min katalog hvertfall, bare et stort bilde av en mørk dame med grønn jakke og slangeskinnsinspirert veske på venstre side og jakkene i svart, grønt, rødt, blått og naturhvit til 298 kroner til høyre.... :klø: Syns katalogen var litt stusslig, har mye som ligner i skapet allerede. Fant en Divided cardigan som var litt søt da, utover det var det ingenting som utmerket seg noe voldsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå