Gå til innhold

Hva er tillatt av sms/mms til venner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min kan sende mms til venner, damer som menn; med seksuelt innhold. Jeg har vist min misnøye ang dette til ham, men han fortsetter.. Dette er ikke noe han gjør hver dag, men det skjer. Jeg vet at gutter gjerne synes dette er litt kult, men å sende dette til andre damer synes jeg ikke noe om..

Dette er ikke vanlige filmsnutter der to personer har sex, men sånne ting som er "på kanten", ting som ikke alle par gjør.. Ting som han flirer av selv.. Han sier han synes det er morsomt.. f.eks: ei som svimer av etter en blowjob, en som holder på med ei oppblåsbar dukke, ei som bæsjer rett i trynet på en annen..

Nå er det ikke slik at jeg "snoker" på mobilen hans. Han viser meg det frivillig.

Hadde dere reagert på dette ? Eller er dette normalt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.. Jeg ville ikke sagt at dette var med seksuelt innhold, men mer humor..

Skrevet

Helt enig med deg. Smakløs humor etter min smak, og ikke noe jeg ville synes var spesielt morsomt, men i alle fall ikke noe å bli sur eller sjalu for.

Skrevet

Enig. Både jeg og kjæresten sender og mottar slike meldinger fra venner. Helt greit. Enkelte har gjerne litt grovere humor enn andre.

Skrevet

Med mindre han sender sex-videoer av seg selv (eller dere), eller at han skriver at han har lyst til å gjøre et-eller-annet-seksuelt med mottakeren, så gjør det vel ikke noe?

Slike moro-filmer/-bilder mottar jeg av venner av begge kjønn. Det betyr ikke noe mer enn at de regner med at jeg synes det er morsomt (Men bæsje-videoer står jeg glatt over! Æsj!).

Skrevet

Hadde bare sett på det som humor fra hans side. Tviler på at noen av vennene hans ser på det som noen form for seksuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...