sommerglede Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 hei mi datter går i et barnekor og der sender de rundt ei bok som barna skal skrive bibelvers i..... men noen av de få som jeg kan er tatt av andre barn som skrev før henne... kan dere hjelpe meg med fine bibelvers?? på forhånd tusentakk
Pastor Knut Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 hei mi datter går i et barnekor og der sender de rundt ei bok som barna skal skrive bibelvers i..... men noen av de få som jeg kan er tatt av andre barn som skrev før henne... kan dere hjelpe meg med fine bibelvers?? på forhånd tusentakk Det enkleste er jo om du bare selv leser litt i Bibelen og finner fram til noe som er greit å bruke. Du behøver nok ikke lese så mye før det skjer
Gjest Elfrida Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Herren er min hyrde,jeg mangler ingen ting. Han lar meg ligge i grønne enger;han fører meg til vann der jeg finner hvile,og gir meg ny kraft. Det er mye fint som står i bibelen (og mye fælt) men mange ting har litt vanskelige/gammeldagse ord.
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Matt 19.14 La de små barna være, og hindre dem ikke fra å komme til meg. For himmelriket hører slike til.
KR-øst Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Salmenes bok 33,13-15: Fra himmelen skuer Herren ned, han ser alle menneskenes barn. Fra det sted hvor han bor, ser han ned til alle dem som bor på jorden. Han er den som har skapt deres hjerter - alle sammen, og han gir akt på alle deres gjerninger. Jeg tar med en bønn som jeg lærte som liten, og som virket betryggende når jeg la meg om kvelden: Jesus la din engleskare oss i denne natt bevare, våk du over store og små, La din engel hos oss stå. Amen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå