ElleVille Skrevet 13. april 2002 #1 Skrevet 13. april 2002 Du vet, den herlige følelsen av myyk hud... Hvilke produkter bruker dere? Er greit fornøyd med det jeg har, men den er ikke akkurat drøy i bruk. Husker ikke hva den heter, men kommer på en oransje flaske. Gode forslag? Er det forresten forskjellige typer fuktighetskrem til forskjellige hudtyper, eller har ikke det noe å si på kroppen? Kan ikke si jeg er så sikker på hva slags hudtype jeg har, bortsett fra i ansiktet? 12
smil Skrevet 14. april 2002 #2 Skrevet 14. april 2002 Bruker decleors hydra floral. Den er kjempebra. Koster en del, men drøy i bruk. Smil:)
Gjest Virvel Skrevet 14. april 2002 #3 Skrevet 14. april 2002 Bruker Shiseido (fra Pureness-serien) i ansiktet, og Locobase på kroppen. For ekstra tørre knær og albuer hender det at jeg må ty til fettkremen (også fra Locobase), den er fantastisk bra.12
chriztine Skrevet 15. april 2002 #4 Skrevet 15. april 2002 Produktene fra Clarins er utrolig bra. Bruker selv Aromatic Plant Day Cream fra Clarins. Anbefales!!!
Uma Skrevet 13. august 2004 #5 Skrevet 13. august 2004 Loreals fuktighetskremer er bra. Alle mine flassede partier på kroppen er blitt borte etter at jeg beygynte med Nutri Therrapy fra Loreal. Anbefales- til tørr hud..
lizzy x Skrevet 14. august 2004 #6 Skrevet 14. august 2004 syns den fra dove er veldig bra,supreme silk heter den...er veldig god og syns jeg får kjempemyk hud av dn
Arkana Skrevet 14. august 2004 #7 Skrevet 14. august 2004 Til kroppen bruker jeg Dove Bodysilk, synes den er veldig bra. Til hendene bruker jeg enten Clarins Jeunesse des Mains eller Dove HandCream.
Gjest Ethereal Skrevet 14. august 2004 #8 Skrevet 14. august 2004 For kroppen bruker jeg for det meste L'Oreal Nutrilift. I tillegg liker jeg Vichy Lipidiose 2, body butter (enten oliven eller druekjerne) fra Body Shop, eller bodylotion med sitrus fra Biotherm. Andre bodylotioner blir ikke kjøpt her i huset, for jeg er lei av feilkjøp.
glaciera Skrevet 14. august 2004 #9 Skrevet 14. august 2004 For ansiktet bruker jeg Dermalogica sin serie. Til kroppen har jeg vel 9 forskjellige kremer og lotions nå :oops: - men nå har det altså vært salg mange steder! Body Shop sine kroppsprodukter er alltid gode, likeså Biotherm. Liker også rosebodylotion fra Weleda. Men jeg synes den største forskjellen mht å få myk hud ligger i skrubb. Jeg skrubber huden med hampvott (eller skrubbehanskene fra TBS - suverene!) og olivensåpe minst 3 ganger i uka, og når du smører deg inn etterpå så føler du stor forskjell!
Cilla Skrevet 14. august 2004 #10 Skrevet 14. august 2004 Ansikt: Vanligvis Hydra Floral fra Decleor, evt hydrazen fra Lancome Kropp: Body Butter (oliven)
Gjest Madden Skrevet 15. august 2004 #11 Skrevet 15. august 2004 Bruker akkurat det samme som Cilla, bare omvendt! Stort sett HydraZen (lancome) Hydra Floral (Decleor) Ellers liker jeg godt Estee Lauder's Idealist..men det er vel et serum og ikke en fuktighetskrem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå