Mamma1 Skrevet 29. oktober 2008 #21 Skrevet 29. oktober 2008 Han: Liker barn Må kunne si nei Ha egne meninger Være snill Ha evnen til å vise følelser Humor Intelligent Ærlig
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #22 Skrevet 29. oktober 2008 (endret) ..og du er helt åpenbart dritbitter fordi typen din dumpet deg da du snakket med en annen mann. Jeg er kanskje godt vant da. Hadde aldri opplevd noe slikt før. Og at jeg skulle bli godt voksen og han rundt de 50.....Livet overrasker (skuffer) fortsatt. Endret 29. oktober 2008 av Nigo-san
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #24 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er kanskje godt vant da. Hadde aldri opplevd noe slikt før. Og at jeg skulle bli godt voksen og han rundt de 50.....Livet overrasker (skuffer) fortsatt. HVA er endret her? Makan. Kanskje jeg skal endre alderen til 90+?
Anglofil Skrevet 29. oktober 2008 #25 Skrevet 29. oktober 2008 For meg er det viktig at min kjæreste (om jeg skal ta utgangspunkt i han) er: * Omtenksom, at han ikke er redd for å vise omsorg og liker å få tilbake. * At han ikke redd for å vise følelser, at han er oppriktig og ærlig. * Snill og viser hensyn, samtidig som han har egne menigner og ikke redd for å uttrykke dem. * Liker kos og hyggestunder, en som ikke er for utagerende og ikke for glad i festing og den slags. * Ikke redd for å binde seg, har lyst på barn og etablere seg i framtida. * Har noe mellom ørene. * Glad i meg for den jeg er. * Får meg til å smile og få meg til å føle at jeg er flott akkurat slik jeg er. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå