Gjest elena Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hva ser DU etter i en mann? Om det er helt opplagt eller ikke, prøv å nevne de viktigste årsakene til hvorfor du trenger en mann og hva som virker tiltrekkende ved akkurat ham.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Robust, kjærlig, støttende og alle minst en jeg kan stole på. En person jeg føler meg 100% komfertabel med og som jeg også nyter synet på
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Pga kjærlighet. Og det er jo tiltrekkende.
Que Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Tja, jeg kan jo bare beskrive forloveden min da;D En handyman. Snilleste personen jeg vet om. Sier nesten aldr nei når venner/familie trenger hjelp til noe. En helt utrolig rettferdighetssans som jeg beundrer. Kan virke litt "tøff", helt til man bli kjent med han og skjønner at det bare er fordi han alltid står på sitt og har egne meninger... ÅÅÅ, jeg elsker han;D
Suzy Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Hva ser DU etter i en mann? Om det er helt opplagt eller ikke, prøv å nevne de viktigste årsakene til hvorfor du trenger en mann og hva som virker tiltrekkende ved akkurat ham. Jeg ser etter en samtalepartner, en venn, en fortrolig. En som har kompetanse på ting jeg kanskje ikke har, slik at vi kan lære av hverandre. Jeg ser etter en sexpartner som matcher meg i behov og "smak", som kan gi meg gode følelser for sin og hans kropp, nærhet og bekreftelse av følelsene vi har for hverandre. Jeg ser etter en parner i ordets rette forstand som jeg kan dele sorger og gleder - hverdager og jubelår med.
Gjest Pike-24 Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Synes det blir feil å si at jeg trenger en mann. For jeg klarer meg fint på egenhånd. Men ting jeg ser etter/tiltrekkes av er bl.a: -Intelligens -Utdannelse (ikke noe absolutt krav, og ikke pga status eller penger, men fordi man finner flere intellektuelt oppegående, kritiske mennesker blant de utdannede) -Empati. Evne til å være dullete og omsorgsfull -Selvtillit (den ekte, rolige selvtilliten altså ikke brautende badboy-"selvtillit" ) -Kritisk sans -Egne meninger -Finfølelse/sosiale antenner -Høflighet -Ærlighet -Ambisjoner.. lyst/vilje til å gjøre nye ting, oppdage, oppnå osv. -At vi har de viktigste trekkene i verdisyn felles -Av vi har en del felles interesser -At han ikke har et direkte frastøtende utseende -Og det åpenbare: At han føler og viser interesse (og etterhvert kjærlighet selvsagt) for meg. Og at vi har god kjemi! (Mye banalt på denne listen, men siden du også ville høre de opplagte tingene så.. ) Faller ofte for ambisiøse, velutdannede, rolige menn.. gjerne litt "sære" også.
jørnsi Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Grunnen til at jeg har en mann og ikke er en dame er tryggheten, maskuliniteten, grovheten, humoren, lukten(!) , kroppen, tankegangen og væremåten. Vil ha store streke armer som holder rundt meg år jeg er lei.
gullet76 Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg føler at jeg trenger en person å dele livet mitt ja, selv om det er fælt å si at man trenger noen for å være lykkelig. Men sånn er nå jeg... Det jeg ser etter er en mann som er - kjærlig - god samtalepartner - god sexpartner - åpen og ærlig - gir av seg selv - ansvarsbevist - selvtillit En som kan være min beste venn, som jeg kan dele alt med. Og jammen har jeg ikke endelig funnet det
Gjest Gjest_Hedda_* Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 Det jeg ser etter hos menn: Et godt utseende, bra trent kropp, gode verdier, høy refleksjonsevne, en som liker å snakke og som klarer å snakke godt med andre, en som er litt idealistisk og ikke tenker alt for mye på penger og sosial status.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 De aller fleste kvinner, og jeg har ennå til gode å møte en som ikke er en av de først-nevnte, ser etter en sponsor! Kvinner er som rotter, oppdratt til og ergo opptatt av å formere seg! Kvinnefrigjøring? Oppfunnet av journalister for å ha noe å skrive om! Så lenge jenter oppfører seg som roboter programmert av hormoner vil svaret være en variasjon over samme tema.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 De aller fleste kvinner, og jeg har ennå til gode å møte en som ikke er en av de først-nevnte, ser etter en sponsor! Kvinner er som rotter, oppdratt til og ergo opptatt av å formere seg! Kvinnefrigjøring? Oppfunnet av journalister for å ha noe å skrive om! Så lenge jenter oppfører seg som roboter programmert av hormoner vil svaret være en variasjon over samme tema. Og hva får man ellers igjen? Sykelige, sjalu menn som ikke engang tåler at man snakker med en annen mann. Det er tydelig at kjærlighet ikke er nok.
Gjest Fliss Skrevet 29. oktober 2008 #13 Skrevet 29. oktober 2008 Humor og den rette sjarmen er det første som får meg til å falle for en mann ..
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #15 Skrevet 29. oktober 2008 Kan virke litt "tøff", helt til man bli kjent med han og skjønner at det bare er fordi han alltid står på sitt og har egne meninger... Om fem år er du kanskje kjempeirritert pga trangsynthet! Jeg må si at jeg ikke setter så veldig stor pris på menn som er bastante. Best med menn som er reflekterte. Og så klart det andre pike-24 ramset opp.
Que Skrevet 29. oktober 2008 #16 Skrevet 29. oktober 2008 Om fem år er du kanskje kjempeirritert pga trangsynthet! Jeg må si at jeg ikke setter så veldig stor pris på menn som er bastante. Best med menn som er reflekterte. Og så klart det andre pike-24 ramset opp. Hehe.. Jeg skjønner jo at du ikke kjenner min forlovede.. Han er I HVERT FALL IKKE trangsynt.. Og når jeg sier "står på sitt", mener jeg at han ikke jatter med når han egentlig ikke er enig i noe, han sier ifra at han ikke er enig i det som blir sagt og forklarer hvorfor.. Dette syns jeg er en god egenskap, men det kan jo hende du heller vil ha en nikkedukke du kan herse rundt med som du selv vil! Og hvem har sagt at en bastant mann ikke kan være reflektert??? Det finnes mennesker som er bastante på den måten at de ikke tolererer at noen overhodet sier dem imot og det finnes de som RESPEKTERER at noen sier dem imot, men likevel ikke lar det gå ut over deres syn på saken...
Suzy Skrevet 29. oktober 2008 #17 Skrevet 29. oktober 2008 De aller fleste kvinner, og jeg har ennå til gode å møte en som ikke er en av de først-nevnte, ser etter en sponsor! Kvinner er som rotter, oppdratt til og ergo opptatt av å formere seg! Kvinnefrigjøring? Oppfunnet av journalister for å ha noe å skrive om! Så lenge jenter oppfører seg som roboter programmert av hormoner vil svaret være en variasjon over samme tema. Og hvordan var dette svar på det TS spurte om?
Gjest *Mim* Skrevet 29. oktober 2008 #18 Skrevet 29. oktober 2008 Intelligens, humor, godt utseende, et blikk som gjør meg mo i knærne...
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #19 Skrevet 29. oktober 2008 (endret) De aller fleste kvinner, og jeg har ennå til gode å møte en som ikke er en av de først-nevnte, ser etter en sponsor! Kvinner er som rotter, oppdratt til og ergo opptatt av å formere seg! Kvinnefrigjøring? Oppfunnet av journalister for å ha noe å skrive om! Så lenge jenter oppfører seg som roboter programmert av hormoner vil svaret være en variasjon over samme tema. La meg gjette... du har blitt bedratt, såret og dumpet av den eneste damen du noensinne har greid å innlede noe som ligner et forhold med, og nå hater du alle kvinner fordi egoet ditt har smuldret sammen? Og hva får man ellers igjen? Sykelige, sjalu menn som ikke engang tåler at man snakker med en annen mann. Det er tydelig at kjærlighet ikke er nok. ..og du er helt åpenbart dritbitter fordi typen din dumpet deg da du snakket med en annen mann. Endret 29. oktober 2008 av Nigo-san
Gjest Gjest_Andrea_* Skrevet 29. oktober 2008 #20 Skrevet 29. oktober 2008 Om fem år er du kanskje kjempeirritert pga trangsynthet! Jeg må si at jeg ikke setter så veldig stor pris på menn som er bastante. Best med menn som er reflekterte. Er du reflektert nok selv , eller har du sosiale antenner i sitt beste hold, når du ikke skjønner at noen har forskjellig smak? Du nevner egenskaper slik, og kritisere en annen egenskap slik, Uten å skjønne at man sitter der med en ganske lite tiltalende personlighet selv? :gjeiper: Jeg bare måtte si det, for det ble for dumt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå