Gå til innhold

Posten skal frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en god venn i USA. I apil sendte han meg et brev, det har enda ikke kommet frem :evil:

For 2-3 uker siden sendte han meg en pakke - har ikke fått den heller :evil: :evil:

Noen som vet hva jeg kan gjøre med sånt? ER det noe å gjøre med sånt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i USA i fjor sommer (2 mnd). Noe av det første jeg gjorde var å shoppe klær/leker som jeg sendte hjem til tantebarna mine - ting de skulle ha med seg på ferien til Portugal.

Pakkene kom 2 uker etter at jeg kom hjem. Var klar til å spore de i posten, trodde de var tapt. Hadde da brukt ca 8 uker.

Pakken/brevet dukker nok opp, skal du se.

Skrevet

Jammen det er da litt drøyt?

Tidligere har det gått kjapt, 1-2 uker...

Skrevet

Det er så irriterende og vente på post! :x :x

Når jeg bodde i USA var det ofte at brev og pakker hjem ble liggende i tollen for nærmere gjennomlysning etc og det kunne ofte ta flere uker før de kom frem.

Kommer nok etterhvert skal du se!

:D

Skrevet

Det tar ca to uker å få en pakke gjenom tollen. Ikke vet jeg hva de gjør med den som tar så lang tid, men det er i alle fall min erfaring.

Skrevet

Når jeg har sendt pakker fra Norge til USA har det alltid tatt mellom 7 til 10 dager.. Aldri mer enn dette

Når broren min har sendt pakker hit har det tatt max tre uker. Så det kommer vel an på.. Ingen av brevene/ pakkene han har sendt oss har tatt mer enn tre uker!

Skrevet

Merkelig. En venn av meg i Irland sendte meg et brev i slutten av April, det har enda ikke dukket opp her.

Skrevet

Litt merkelig ja...

Og andre veien går det veldig kjapt!

Jaja, får vel smøre meg med litt til tålmod før jeg setter igang noe detektivarbeid. :)

Skrevet

Halvparten av julepakkene vi sendte fra USA til Norge i fjor kom frem før jul. Resten kom frem i april. Og de ble sendt fra samme postkontor!!! :o

Brev fra Norge og hit kan også ta ymse tid. Spesielt blir brev fra ligningskontor osv. forsinket. Veldig dumt, spesielt fordi de har svarfrist. Vanligsvis får vi brevene fjorten dager etter at svarfristen har gått ut......

Jaja, man venner seg til det meste!

:briller:

Skrevet

*Sukk*

Post innanlands kan ta si tid, òg. CeNedra sendte meg eit blad i slutten av april, og det er enno ikkje kome fram :grine:

Berre eg kjem på det, så skal eg spørja på posten om det der. Amazon sendte meg ein pakke i går, så eg bør vel kunna henta han på mandag eller tysdag - får spørja i same slengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...