Gjest Gjest_karianne_* Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Hei. Jeg er ei jente på 20 år som plages med litt urenheter i huden. Jeg har hatt kviser regelmessig siden jeg var ca 12 år å har prøvd mange ulike produkter, men de har desverre ikke hjulpet så mye. Nå har jeg kjøpt meg teen anti-acne kit fra md formulations, men har hørt flere si at man blir værre i en periode før man begynner å se resultater? Er det noen som har opplevd å bli bedre med en gang eller blir man alltid værre først? Isåfall har jeg ikke lyst til å begynne med dette nå like før jul:)
IloveNY Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Hele poenget er jo at urenhetene skal komme opp til overflaten... siden det er masse av dem som bare ligger under huden og venter på den dagen du skal på en viktig date eller ta klassefoto! Man får ofte en utrensing spesielt i begynnelsen, så du må vel regne med at det blir litt verre en periode før det blir bedre ja...
Ce'Nedra Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg ble verre i ca en måned, og så fikk jeg prikkfri hud.
Hilde Christina Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Aldri hørt om noen som ikke har fått uren hud med en gang, men det absolutt verdt det
Gjest Gjest_Karianne_* Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 takk for svar! men jeg lurer litt på hvor ille det egentlig blir? forstår at det varierer litt fra person til person, men er det slik at man ser værre ut enn noen gang liksom?
IloveNY Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg fikk en del større kviser enn jeg pleide... sånne som bare er en stor klump, og ikke er mulig å klemme ut. Men det varierer vel fra person til person, og hvor mye som ligger gjemt under huden.
momajoja Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg merket ikke så veldig stor forskjell til å begynne med, anna enn at som noen har sagt over meg at det kom noen litt større kviser. Med dette var ikke så synlig, bare kjentes på huden. Trodde det skulle komme en sånn skikkelig "renseprosess" der ansiktet mitt så ut som en pizza, men det skjedde aldri. Etter de par tre større kvisene, ble huden min bare gradvis klarere og finere
Gjest Gjest_karianne_* Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Da får jeg håpe på at jeg heller ikke får den store responsen som jeg frykter:P Vil så gjerne ha bedre hud til jul, men kjipt å ha ansiktet dekt av kviser i julebordsesongen:P Ble huden deres helt bra etterpå da eller? Lurer litt på hva jeg kan forvente meg liksom:P
Gjest Gjest_karianne_* Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 nå har jeg (trådstarter) brukt md formulations i litt over en uke og har ikke merket noe annet enn at huden har blitt finere:D nesten alle kvisene er borte og hvis det kommer noen noe så er de kjempesmå! Hvis det fortsetter denne veien så vil jeg virkelig anbefale MD til alle som sliter med uren hud! Men til dere som opplevde å få en periode der huden ble verre en stund... ble dere også finere først? Og hvor lenge brukte dere MD før dere fikk denne reaksjonen?
Hilde Christina Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 nå har jeg (trådstarter) brukt md formulations i litt over en uke og har ikke merket noe annet enn at huden har blitt finere:D nesten alle kvisene er borte og hvis det kommer noen noe så er de kjempesmå! Hvis det fortsetter denne veien så vil jeg virkelig anbefale MD til alle som sliter med uren hud! Men til dere som opplevde å få en periode der huden ble verre en stund... ble dere også finere først? Og hvor lenge brukte dere MD før dere fikk denne reaksjonen? Jeg ble ikke finere først, men jeg hadde også endel som måtte opp til overflaten fordi huden min var fullstendig herpet etter ett år på hudpleieskole. Brukte vel MD noen dager før jeg merket at huden min klikket helt. Glad det er over for å si det pent
Gjest Gjest_karianne_* Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Jeg ble ikke finere først, men jeg hadde også endel som måtte opp til overflaten fordi huden min var fullstendig herpet etter ett år på hudpleieskole. Brukte vel MD noen dager før jeg merket at huden min klikket helt. Glad det er over for å si det pent Hadde du sjikkelig uren hud fra før da eller? Jeg har også gått hudpleielinja i et år. Huden min har aldri vært så stygg som etter det. Men nå må jeg si at det er ikke sånn at jeg har kjempe store kviser i hele ansiktet hele tiden. Det går veldig i perioder og som regel er de ganske små, men det er mange:S
IloveNY Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 kan jeg bare spørre hvorfor dere fikk stygg hud av å gå på hudpleielinje?? høres litt omvendt ut :gjeiper:
Gjest Gjest_Karianne_* Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 kan jeg bare spørre hvorfor dere fikk stygg hud av å gå på hudpleielinje?? høres litt omvendt ut :gjeiper: Det var nok fordi huden ble renset og pleiet overdrevent mye! Dessuten ble det brukt mye ulike produkter, deriblandt mange som ikke passet meg. Det er ikke bra å rense og styre på for mye heller. Da kan huden lett bli tørr og dermed begynne å produsere mere talg, som igjenn fører til mere kviser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå