Gjest Ln Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Jeg har nå vurdert lenge hvilken mineral sminke jeg skal kjøpe, og valget endte til slutt opp på ID bare minerals. Av sminke har jeg først og fremst lyst til å kjøpe mineral foundationen, og en kost. Jeg ønsker bra dekkevne, men samtidig at det skal se fresht og usminket ut. Er da ikke sikker på hvilken av kostene jeg skal velge! Så lurer jeg på om jeg skal kjøpe "warmth" (tror jeg den heter), og lurer på om noen har prøvd den? Ønsker litt mer farge, og et friskt utseende. Har også hørt litt om en slags spray? Er ikke helt sikker på hva den brukes til eller om det fungerer, men er det noen som har prøvd den? Håper på svar!
Skylines Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Flawless Face Brush (tror det var navnet), er den man normalt bruker. Den er ikke superdekkende. Warmt er ganske rødbrunt, litt for rødt til solpudder, og for brunt til rouge syns jeg..
hufsa! Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Heia,for det første Warmth kan du IKKE bruke,det er ett solpudder/rouge og er kjempemørkt.Da vil du se ut som meg på 80 tallet,he he.Det beste du kan gjøre eller må gjøre for å ikke bomme er å gå til hudpleie i byen din og få de til å finne rette fargen.Det er umulig for oss å si hvilken som passer deg..Men kost kan jeg hjelpe med.Da syntes jeg Kabuki dekker best.Så lykke til ;-)
laperla Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Hei! Jeg har nå vurdert lenge hvilken mineral sminke jeg skal kjøpe, og valget endte til slutt opp på ID bare minerals. Av sminke har jeg først og fremst lyst til å kjøpe mineral foundationen, og en kost. Jeg ønsker bra dekkevne, men samtidig at det skal se fresht og usminket ut. Er da ikke sikker på hvilken av kostene jeg skal velge! Så lurer jeg på om jeg skal kjøpe "warmth" (tror jeg den heter), og lurer på om noen har prøvd den? Ønsker litt mer farge, og et friskt utseende. Har også hørt litt om en slags spray? Er ikke helt sikker på hva den brukes til eller om det fungerer, men er det noen som har prøvd den? Håper på svar! Hei:) Hva med en handy buki brush fra ID da? Den har god dekkevne, pluss at den har et lengre håndtak som gjør at det er lettere å påføre fundationen. Jeg har både den vanlige bukien og handy buki brush, og jeg syns den handy kosten er mye lettere å ha med å gjøre. Resultatet blir mer naturlig også. Den sprayen du nevner, vet jeg ikke riktig hva du mener... Er det en spray du renser kostene med? Warmth? Den all over face color? Den skal vel brukes sammen med fundationen din? Ikke isteden for fundation. Slik som hufsa! sier.
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Hei:) Hva med en handy buki brush fra ID da? Den har god dekkevne, pluss at den har et lengre håndtak som gjør at det er lettere å påføre fundationen. Jeg har både den vanlige bukien og handy buki brush, og jeg syns den handy kosten er mye lettere å ha med å gjøre. Resultatet blir mer naturlig også. Den sprayen du nevner, vet jeg ikke riktig hva du mener... Er det en spray du renser kostene med? Warmth? Den all over face color? Den skal vel brukes sammen med fundationen din? Ikke isteden for fundation. Slik som hufsa! sier. Jeg bruker warmt etter foundation og synes den gir en kjempefin farge i kinnene..
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg bruker warmt etter foundation og synes den gir en kjempefin farge i kinnene.. Enig. Det blir en fin og naturlig glød. Trikset med warmthen er å bruke en mikroskopisk mengde. Veldig lite som skal til.
laperla Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Enig. Det blir en fin og naturlig glød. Trikset med warmthen er å bruke en mikroskopisk mengde. Veldig lite som skal til. Bruker dere den som solpudder eller rouge da, eller? Ikke i hele ansiktet?
hufsa! Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Bruker dere den som solpudder eller rouge da, eller? Ikke i hele ansiktet? Jeg bruker den som rouge nå på denna årstiden.Mange bruker den sikkert som solpudder au men jeg syntes ikke det er noe for meg..Blir for mørkt og glinset på dennna årstiden.Men det er min mening.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Bruker dere den som solpudder eller rouge da, eller? Ikke i hele ansiktet? Bruker den som rouge.
Gjest Ln Skrevet 28. oktober 2008 #11 Skrevet 28. oktober 2008 Tusen takk for svar Mente å bruke warmth etter foundation som en rouge, som dere har skrevet. Har fått sjekket hos en hudpleier nå, og endte med fargen medium beige
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 28. oktober 2008 #12 Skrevet 28. oktober 2008 Bruker dere den som solpudder eller rouge da, eller? Ikke i hele ansiktet? Om du bruker den i hele ansiktet blir du antakeligvis seende ut som en klovn... :D
Gjest Ln Skrevet 29. oktober 2008 #13 Skrevet 29. oktober 2008 Om du bruker den i hele ansiktet blir du antakeligvis seende ut som en klovn... :D Neinei, vil ikke se ut som en klovn! Vil ha et "usminket" utseende, med en frisk farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå