Gjest Lina:) Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Vet ikke om dette innlegget passer best her eller i singelforumet, men jeg prøver her Jeg har truffet en gutt på nettet som jeg har fått veldig god kontakt med på bare 3-4 uker. Vi har bestemt oss for å treffes og begge to tenker virkelig ikke på annet. Gleder meg noe helt enormt! Men jeg har en bekymring.. Han bor Bergen og jeg Oslo, så jeg skal bo hos han en helg. Akkurat det gleder jeg meg bare til.. Men når vi skal legge oss, f.eks første natten.. Hva skal jeg sove i? Kommer jo garantert til å sove i sengen hans. Hjemme sover jeg jo bare i en hotpants.. Men kan jo ikke det første natten, for har litt på følelsen at det ikke blir mer enn litt småkyssing/flørting første dagen, og kan jeg ikke begynne å ble av meg helt med en gang.. Jeg er ikke en usikker fjortiss her altså, er faktisk 25, men dette gjør meg litt nervøs. Hva ville dere jenter gjort? Bh er jo ubehagelig og unaturlig å sove i, og en stor tskjortet er heller ikke så innbydende.. Hjelp meg?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 hvorfor ikke sove i en singlet eller en søt topp + hotpants? Så er du påkledt, men fremdeles "pent" antrukket.. hehe Lykke til!
Gjest missLady Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Hehe, dette har jeg selv tenkt en goood del på.. :gjeiper: Da nattbukse blir for varmt (iallefall for meg) så blir det nok string/truse/hotpants, og en søt singlett!
Gjest *smak* Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Hva med silkenattkjole eller silke pysj?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Singlet og en anstendig truse. Men du, ikke for å punktere ballongen her, men hvorfor er du så skråsikker på at det blir noe kyssing? Ok, noen tar kanskje kyssing og eventuelt hele pakka uansett, men det er ikke sikkert at dere har god kjemi i virkeligheten selv om dere har det på nettet. Jeg ville senket forventningene betraktelig var jeg deg. Been there, done that - mange ganger.
Gjest Lina:) Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Tusen takk for alle tipsene! At jeg ikke tenkte på søt nattkjole og singletter.. Hehe! Og til du siste her, jeg vet, jeg vet.. Jeg lever bare i en liten lykkerus nå, alt virker så perfekt.. Men tro meg, jeg tenker hele tiden at forventningene mine er mulig for høye. Alt kan jo skje.. Jeg ser for meg litt av hvert! Gruer meg like mye som jeg gleder meg, men jeg er jo nødt til å være positiv da!
Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 hei! Så spennende! Jeg møtte en fyr på nett for 2 år siden, han er fra Nederland... vi snakka sammen såå mye og han var så sjarmerende, fikk bilder å greier, kjempenydelig gutt! Han kom på besøk til meg i 4 dager fra Nederland...var jo veldig nervøs på om alt kom til å gå bra, hva skal jeg sove i, frika helt ut like før jeg dro til gardermoen! Det er liksom litt "for dumt" å ta på seg en short syntes nå jeg, men du kan jo ta på deg en t skjorte på toppen så du ikke føler deg helt naken ? Haha jeg husker når vi skulle legge oss første kvelden, da hadde han boxer og t-skjorte på seg HAHAHA, og jeg hadde bukse, men t skjorta hans gikk fort av, men det var også det eneste! =) Ikke tenk så veldig på det, ta det som føles naturlig når du møter han, se hvordan koblingen er ! =) Lykke til!! Det er så spennende! Jeg har nå flytta til nederland med denna fyren =) <3 <3 <3 Nett dating er konge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå